5 צפייה בגלריה
סלים טועמה
סלים טועמה
סלים טועמה
(עמרי שטיין)
אחרי האופוריה עם הגעתו של קובי רפואה והתקופה הטובה, הפועל תל אביב סופרת כבר הפסד ליגה שני ברציפות. לאחר שנכנעה להפועל חדרה בשבוע שעבר, הקבוצה באדום ספגה 1:0 גם מבני סכנין היום (שבת). הקבוצה של חיים סילבס התקרבה עד לכדי שתי נקודות מהפועל ת”א שבמקום הרביעי.
סלים טועמה, שעמד על הקווים במקומו של קובי רפואה שהורחק מול חדרה, אמר: “אני לא חושב שהגיע לנו להפסיד. באנו כמו שצריך למשחק, הגענו לכמה מצבים אבל לא הצלחנו להבקיע. ספגנו סתם גול בדקה קריטית וזה מאכזב. אין מה לעשות זה המשחק. שיחקנו טוב היום והיינו שווים לפחות נקודה במשחק הזה”.
אזוגי וטועמה לאחר ההפסד לבני סכנין
על התקופה הפחות טובה אמר טועמה: “אני לא חושב שאנחנו צריכים לחשוב על מה לא עובד, עד עכשיו עבד מצוין וזה קורה שמפסידים. רק נגד חדרה ספגנו שער לא מחויב והיום שיחקנו טוב יותר מאשר מול חדרה וקורה שסופגים שער. לא היינו מספיק חכמים בחלק האחרון בהתקפה. הפס האחרון לא היה טוב, זה הכדורגל, יש ימים שלא הולך וצריך לשכוח מהמשחק הזה”.
5 צפייה בגלריה
פארליי רוסה
פארליי רוסה
פארליי רוסה
(עמרי שטיין)
על הדרבי במשחק הבא אמר עוזר המאמן: “גם לדרבי הקודם באנו אחרי הפסד מול סכנין ונלחמנו ועשינו תוצאה טובה. ההפסד היום לא ישפיע בדרבי, קובי יכין את הקבוצה כמו שצריך. נילחם וניתן את הכול כי כולם יודעים מה החשיבות של הדרבי ומה המשחק הזה. נשכח מהמשחק הזה ונתכונן כמו שצריך”.
דן איינבינדר הוסיף: “התחלנו את המשחק לא טוב, לא היינו מספיק אגרסיבים ולא החזקנו בכדור. הצגנו בחצי השני כדורגל טוב והגענו לשליש האחרון. קבלת ההחלטות שלנו בחלק הקדמי הייתה פחות טובה, ספגנו מהתקפת מעבר ולא הצלחנו לחזור. מאכזב, רצינו לקחת נקודות ולהמשיך מומנטום די טוב בסך הכול, זה לא הלך ונתכונן למשחק הבא”.
על הדרבי אמר הקשר: “יש משחקים בליגה שהם גדולים ובמיוחד דרבי, לא משנה איך הקבוצות מגיעות ומה המצב בטבלה, שני הצדדים רוצים לנצח, יש יוקרה וחשוב לאוהדים. נתאושש, נלמד מהטעויות שהיו לנו היום ונתחזק מזה. נסה להגיע הכי מוכנים שיש לדרבי”.
5 צפייה בגלריה
דין איינבינדר בדין ודברים עם צוות השיפוט בירידה להפסקה
דין איינבינדר בדין ודברים עם צוות השיפוט בירידה להפסקה
דין איינבינדר בדין ודברים עם צוות השיפוט בירידה להפסקה
(עמרי שטיין)
מנגד, חיים סילבס סיפר: “משחק סופר קריטי, הגענו מאוד מוכנים, שלטנו ועשינו לחץ חזק, התוכנית הייתה לדחוק אותם ולעלות ליתרון מוקדם. אחרי זה הם השתלטו, במחצית השנייה המשחק הלך לטובתנו, נתנו להם את הכדור יותר אבל היינו יכולים לסיים הרבה לפני. היה משחק חשוב למאבק על הפלייאוף העליון ואני גאה בבחורים. מאמץ עילאי של כולם וסוף סוף בדוחא אחרי כל כך הרבה זמן. אני מרוצה, גם שרון מימר עשה פה עבודה טובה, היה איזשהו משבר, אין לי מושג על מה ולמה היה שינויים, אבל היה צריך לאסוף את הסגל”.
עוד אמר ממאמן סכנין: “היו שבועיים קריטיים, היום אנחנו בסגל מלא, עשינו את החיזוק שלנו ושאפו להנהלה בעניין הזה, מוכנים לקרבות הפלייאוף. הרגשתי מהיום הראשון 200% ביטחון, היה משבר, אבל זה דבר נורמלי וקורה לכולן. ידעתי שאם נעבור את זה נתחיל מומנטום, אנחנו חזקים, יש לי שחקנים טובים וסגל נהדר, האימונים תחרותיים, מוכנים ומזומנים לקרב”.
5 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(עמרי שטיין)
בירם כיאל אמר: “חשוב לנצח בבית, כל הקבוצה עשתה משחק עם גישה טובה. פתחנו טוב את המשחק וכולם כולל המחליפים נתנו את הכול. חזרנו הביתה, עברנו תקופה לא פשוטה אבל הראנו שאנחנו ביחד. עברנו את התקופה הקשה, עם הרבה מורחקים, פצועים, שחקנים שטסו לאליפות אפריקה, היום הסגל פה ויש בסיס טוב וחזק. רואים שאנחנו עובדים, שלוש נקודות וממשיכים הלאה”.
השינוי תחת חיים סילבס: “חיים עוזר לנו המון, אבל בקבוצה מי שמנהיג אותה זה המאמן. שרון בנה קבוצה חזקה מאוד. הוחלט בין הצדדים, לא ניכנס לזה, שהוא יעזוב. חיים הגיע עם רעיונות חדשים ונתן לנו משהו חדש, אנרגיות חדשות ומשהו אחר לחשוב. שמח שרואים את התוצאות על הדשא. השחקנים עם אנרגיה גבוהה ונלחמים אחד בשביל השני. רצינו לנצח בשביל הקהל הזה שהשנה הראה שהוא לצידנו ותומך למרות המצב, זה הכוח של המועדון”.
5 צפייה בגלריה
בירם כיאל
בירם כיאל
בירם כיאל
(עמרי שטיין)