1 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
יונתן כהן
(אינסטגרם)
# פיזה חולמת על עלייה לסרייה א’, אולם בתקופה האחרונה מתקשה לשחזר את היכולת הנהדרת שהציגה לשלבים נרחבים של העונה. היום (שבת) יונתן כהן פתח ב-11 של פיזה שרשמה 1:1 סופק מאכזב מול אלסנדריה מהתחתית – והיא עם משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון.
למרות התקופה הפחות טובה, פיזה חזר בתמונה כשהיא במקום השני ונקודה מתחת ללצ’ה, ושתי נקודות מעל ברשה השלישית. במחזור הבא היא תארח את טרננה במטרה לחזור למסלול הניצחונות ואולי לשוב לפסגת הטבלה. עבור יונתן כהן, הוא כאמור פתח בהרכב והוחלף במחצית המשחק. עבור אקס מכבי תל אביב הייתה זו הופעת הליגה ה-15 העונה ובמאזנו עד כה שלושה שערים ובישול עבור הקבוצה מליגת המשנה באיטליה.
# אחרי פגרת נבחרות קצרה, גם ויטסה ואלי דסה שבו לשחק. הישראלי השלים 90 דקות בהפסד קבוצתו 3:0 לטוונטה. הצהובים-שחורים נקלעו לפיגור מוקדם כבר בדקה ה-18. רגע לפני הירידה למחצית, חברו להגנה יאקוב ראסמונסון ספג כרטיס אדום והותיר את ויטסה ב-10 שחקנים. הקבוצה של דסה לא הצליחה לחזור וספגה הפסד שהוריד אותה למקום השישי בטבלה.
# עוברים לקפריסין, שם עומרי אלטמן רשם את הופעת הבכורה שלו במדי א.א.ק לרנקה, שסיימה ב-0:0 מול לימסול במשחק הצמרת של המחזור ה-20 של הליגה המקומית. הקשר הישראלי, שהגיע מארוקה הפורטוגלית שם לא קיבל מספיק קרדיט, פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-60. קבוצתו במקום השלישי בטבלה עם מאזן נקודות לזה של אריס השנייה.
# מכאן ליוון. בוריס קליימן נכנס כמחליף אצל וולוס ובמצב של 0:0, והוא הצליח לשמור על שער נקי כשקבוצתו גם ידעה לנצח עם 0:2 חלק על אריס, במסגרת המחזור ה-22 של הליגה. וולוס וקליימן במקום התשיעי מתוך 14.
45 דק' לחמד: 0:1 לווסטרן יונייטד