2 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
אוהדי מכבי חיפה בטירוף. המעבר של מאוויס צ'יבוטה וההפסד אתמול של הפועל באר שבע למכבי נתניה עושים את שלהם ובגדול. עד כה הבטיחו את הגעתם למשחק מחר (שני, 20:30) מול מ.ס. אשדוד קרוב ל-26 אלף אוהדים, כשפחות מ-1,000 כרטיסים נותרו לאוהדים הירוקים.
אוהדי מכבי חיפה ממשיכים להגיע בהמוניהם ולצבוע את המגרשים, והם מודעים לכך שניצחון על החבורה של רן בן שמעון יגדיל את הפער מב”ש לשלוש נקודות בפסגת הטבלה. הירוקים יגיעו למשחק כאשר הם מעודדים מהניצחון בגביע המדינה על הפועל חדרה, ובעיקר מכך שהקבוצה לא ספגה.
ראיין סטריין, שקיבל הודעה שלא ימשיך, יישאר בארץ יומיים נוספים על מנת להסדיר את ענייניו האישים וימריא לאוסטרליה, שם עדיין ניתן לעבור קבוצה. צ’יבוטה צפוי לערוך בכורה, בעוד רז מאיר תורגל בצד ימין של ההגנה, מה שאומר שהרכש החדש מיקאל אלפונס ימתין להזדמנות מהספסל.
2 צפייה בגלריה
מיקאל אלפונס
מיקאל אלפונס
מיקאל אלפונס
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
עלי מוחמד ומוחמד אבו פאני יפתחו בקישור. צ'יבוטה שהתקבל בהתלהבות במשחק הגביע מול חדרה ע"י האוהדים, יהיה האיש שבכנף שמאל ינסה להביא את היכולת שלו. גם חוסה רודריגס תורגל בצד שמאל של ההגנה. בנוסף, בן שהר סובל ממתיחה ולא יהיה בסגל כשהוא עשוי להיעדר כשבוע.
עבור מכבי חיפה, צירופם של צ'יבוטה ואלפונס עשה טוב לקבוצה בחדר ההלבשה ונראה שהשניים נקלטו היטב. בתוך כך, עופרי ארד עשוי להמשיך ולקבל קרדיט במרכז ההגנה של ברק בכר.
מ.ס אשדוד מתכוננת למכבי חיפה