1 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס ושחקני בית"ר ירושלים באימון
יוסי אבוקסיס ושחקני בית"ר ירושלים באימון
יוסי אבוקסיס ושחקני בית"ר ירושלים באימון
(רפי בן חקון)
קרב תחתית לוהט באצטדיון טדי. בית”ר ירושלים תארח הערב (ראשון 20:15) את הפועל נוף הגליל, זאת במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. שתי הקבוצות נמצאות עם 17 נקודות, כשרק הפרש שערים נעלה יותר של הירושלמים מפריד בין הקבוצות. המארחים נמצאים במקום ה-11, ואילו האורחת נושפת בעורפם ונמצאת מקום אחד מתחתיהם.
הרכב בית”ר ירושלים: איתמר ניצן, רועי הרמן, אוראל דגני, אופיר קריאף, זג’וסואה מחיאס, מקס גרצ’קין, עומר לקאו, אביאל זרגרי, לירן רוטמן, ריצ’מונד בואצ’י וירדן שועה.
הרכב נוף הגליל: מתן עמבר, ארנסט מבוקה, יבגני ברקמן דולב אזולאי, חגי גולדנברג, ניר לקס, דייויד טווה, בר כהן, טימוטי מוזי, עומר פדידה ו-והיב חביבאללה.
בבית”ר עוד אוספים את השברים מהחמישייה שספגו במחזור הקודם מול הפועל חיפה בסמי עופר. כזכור, המחצית הראשונה הסתיימה ב-0:4 לקבוצה מהכרמל. גל כהן היה זה שעמד על הקווים במועדון באותה תצוגה מזעזעת, אך השבוע מונה יוסי אבוקסיס לתפקיד, והוא מקווה לפתוח את דרכו בתפקיד עם ניצחון.
מנגד, בנוף הגליל מגיעים אחרי ניצחון 0:1 חשוב על מכבי פתח תקווה במחזור הקודם. היה זה הניצחון הראשון של חניכיו של שי ברדה מזה שלושה חודשים, אז ניצחה את אותה בית”ר ירושלים. באותו המשחק שער עצמי של אוראל דגני בתוספת הזמן עשה את ההבדל והעניק לעולה החדשה שלוש נקודות יקרות.
קליארי עם 1:2 מפתיע על אטאלנטה