1 צפייה בגלריה
קיירי אירווינג
קיירי אירווינג
קיירי אירווינג
(רויטרס)
משחקי הלילה (בין ראשון לשני) ב-NBA יצאו לדרך עם שלושה משחקים במקביל כאשר במוקד – ברוקלין נטס המשיכה את הכושר הרע שלה עם הפסד שמיני ברציפות והפעם 124:104 לדנבר נגאטס. פלידלפיה ניצחה 108:119 בקרב צמרת במזרח, מינוסטה גברה על דטרויט החלשה.

דנבר – ברוקלין 104:124

הקבוצה של סטיב נאש הוכיחה פעם נוספת כי אין לה הרבה מה למכור ללא קווין דוראנט וכי היא במשבר עמוק כשספגה הפסד שמיני ברציפות. בעקבות ההפסד, הנטס עלולים לרדת למקום השביעי במזרח המוביל בסוף העונה למשחקי הפליי אין בלבד. במחצית הראשונה ברוקלין עוד הייתה צמודה וירדה למחצית בפיגור נקודה בלבד. אך רבע שלישי אדיר של 16:31 לזכות דנבר העלה אותם ליתרון גדול שסגר את סיפור המשחק. ניקולה יוקיץ’ בלט אצל הנאגטס עם טריפל דאבל נהדר של 27 נקודות, 12 כדורים חוזרים ו-10 אסיסטים, קיירי אירווניג הצטיין עם 27 מנגד.

שיקגו – פילדלפיה 119:108

בקרב בין שתיים מהקבוצות החזקות ביותר במזרח, ובין שתיים מהשחקנים המצטיינים של העונה – דאמר דרוזן וג’ואל אמביד, הסיקרס והקמרוני יצאו עם ידם על העליונה. פילדלפיה נטלה את ההובלה במשחק כבר ברבע הראשון שנגמר 26:34 לזכותה, אולם הבולס נותרו צמודים לאורך כל שלבי המשחק ולא אפשרו לאורחים לברוח ליתרון גדול. שיקגו הקטינה את ההפרש עד לארבע נקודות בלבד, אך הקבוצה של דוק ריברס ידעה לשמור על היתרון ולזכות בניצחון. דרוזן להט אצל הבולס, שירדו למאזן של 20:33, עם 45 נקודות. אמביד חגג עם 40 מנגד והעלה את קבוצתו למאזן 21:32.

מינסוטה – דטרויט 105:118

אחרי שגברה עליה לפני שלושה ימים, מינוסטה השלימה דאבל ניצחונות על הקבוצה החלשה ביותר בליגה. הטימברוולבס רשמו ניצחון רביעי ברציפות שהשאיר אותם במקום השביעי במערב. המחצית הראשונה הייתה שוויונות ובסופה דטרויט הובילה בנקודה, אך חצי שני טוב של המארחים סגר את סיפור המשחק. קרל אנתוני טאונס הוביל את מינוסטה עם 24 נקודות ו-12 כדורים חוזרים, ד’אנגלו ראסל הוסיף 22 משלו.