2 צפייה בגלריה
ריקי רוביו
ריקי רוביו
ריקי רוביו
(רויטרס)
תקופה לא פשוטה עוברת על ריקי רוביו, מגדולי הרכזים האירופיים בכל הזמנים. הספרדי בן ה-31, שפתח את העונה בסערה והוביל את קליבלנד קבאלירס לפתיחה מרשימה, קרע את הרצועה הצולבת בברך שמאל וסיים את העונה. לאחרונה התבשר רוביו כי הועבר בטרייד לאינדיאנה פייסרס, צעד שככל הנראה לא היה מתרחש אלמלא הפציעה, אבל כעת נראה כי עתידו בליגה הטובה בעולם אינו בטוח.
בארצות הברית מדווחים כי יומיים לפני סגירת חלון ההעברות ב-NBA, רוביו, ששכרו עומד על 17.8 מיליון דולר, נמצא על המדף מבחינת הפייסרס שמבצעים מהפכה גדולה בסגל. אינדיאנה כבר העבירה את כאריס לוורט לקליבלנד ושני הכוכבים דומנטאס סאבוניס ומיילס טרנר זמינים גם הם לטרייד. הקבוצה מהמזרח רוצה לשחרר את השחקנים בעלי החוזים הכבדים ותנסה לבנות את עצמה על ידי בחירות דראפט נכונות.
ריקי רוביו מסיים חוזה בקיץ והשאלה הגדולה מה יהיה היעד הבא שלו? נראה כי הוא כבר לא יוכל לקבל חוזה כפי שיש לו כעת, אחרי פציעה שנייה בברך שמאל ובעקבות גילו המתקדם. עם זאת, המטרה שלו כרגע היא ללכת לקבוצה ששואפת לאליפות, אפילו בתור ‘סותם חורים’ בסגל.
2 צפייה בגלריה
ריקי רוביו
ריקי רוביו
ריקי רוביו
(רויטרס)
אפשרות החזרה לאירופה עדיין נראית מוקדמת. ברצלונה וחובנטוד בדאלונה, קבוצותיו הקודמות, בוודאי היו רוצות לראות אותו שב לספרד, אבל זה לא עומד בראשו כרגע. “לא חושב על חזרה כרגע, נותרו לי עוד כמה שנים ב-NBA”, אמר לאחרונה בראיון. “כשהבן שלי יתחיל ללכת לבית הספר אני אצטרך לחשוב על חזרה”.
שאקיל אוניל ובנו בריקוד משותף קורע