2 צפייה בגלריה
טיירוס מגי
טיירוס מגי
טיירוס מגי
(האתר הרשמי של פיב"א)
הפועל חולון ערכה אתמול (שלישי) את האימון המסכם לקראת משחקה הערב ב-21:00 מול לודוויגסבורג הגרמנית במסגרת ליגת האלופות של פיב”א. הסגולים צהובים של גיא גודס פתחו את השלב הנוכחי עם הפסד חוץ בדיז’ון, והפעם הם יארחו את הקבוצה מהבונדסליגה.
חולוניה כזכור נמצאת באותו הבית עם דיז’ון, לודוויגסבורג ועם גלאטסאריי אותה הייתה אמורה לפגוש עוד בשבוע שעבר אך המשחק נדחה בסופו של דבר. מי שדיבר אצל חולוניה על המשחק הקרוב כמו גם החזרה למדים הסגולים צהובים לקראת המשחק הוא טיירוס מגי שהתייחס תחילה לחזרתו לקבוצה: “זה מרגיש טוב מאוד, האוהדים נרגשים אני נרגש, אני מכיר פה את כולם, פגשתי את השחקנים רק לפני יומיים כך שאני נרגש”.
על השאלה האם הוא יוכל לתרום מיידית להפועל חולון, ענה מגי: “אני חושב שאני יכול אבל נתקדם יום אחר יום, משחק אחר משחק, כשאנחנו נתאמן ונרגיש את הקבוצה ואת הכימיה ונתקדם משם”.
2 צפייה בגלריה
טיירוס מגי
טיירוס מגי
טיירוס מגי
(איציק בלניצקי)
איך נוצרה הסיטואציה לחזרה שלך לחולון? “האוהדים של חולון אוהבים אותי המון ואני גם אוהב אותם, הייתה לנו עונה נהדרת בשנה שעברה, לדאבוני כשהייתי השנה בספרד הדברים לא עבדו כמו שתכננתי, אז העדפתי לחזור הנה למקום שאני מכיר ושיחקתי בו עד לסיום העונה”.
העפלתם בשנה שעברה לשמונה האחרונות, אחרי שראית את הקבוצה השנה אתה חושב שאתם יכולים להעפיל שוב? “כן בוודאי אבל נצטרך לעבוד ולהקריב אבל כמו שאמרתי עדיף להתייחס לזה כמשחק אחר משחק ולשחק בכל משחק כאילו הוא האחרון שלנו”.
בשנה שעברה שיחקת עם סי ג’יי האריס, השנה ג’ו רגלנד בחולון שהוא שחקן שונה מהאריס, איך אתה רואה את שיתוף הפעולה איתו? “אני חושב שיהיה טוב, אני וג’ו חברים טובים אני מכיר אותו כבר 10 שנים הוא רכז נהדר, גארד שחושב קודם מסירה כך שאני חושב שאנחנו נהיה טובים יחדיו. השילוב שלנו הוא ישחק ב-1 אני ב-2 כך שיהיה טוב”.
ממשיכה בפסגה: הרצליה ניצחה את ראשל"צ