2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו ומנצ’סטר יונייטד המשיכו בעונה המאכזבת שלהם אתמול (שלישי), כאשר סיימו ב-1:1 בלבד מול נועלת הטבלה ברנלי. הכוכב הפורטוגלי עומד על 0 שערי פרמייר ליג ב-2022 והוא נמצא בעיצומה של הבצורת הארוכה ביותר בקריירה שלו מאז מאי – ספטמבר 2010 במדי ריאל מדריד – חמישה משחקים ללא שער. האם הגיל סוף סוף נותן את אותותיו על CR7?
כתב ה’מירור’ קולין מילר ביקר: “יונייטד פקששה יתרון מול קבוצה מהמקום השמיני בצ’מפיונשיפ והפעם גם מול האחרונה בפרמייר ליג. חבורת השחקנים הזאת היא פשוט מביכה”. ווסטהאם שניצחה עקפה את האדומים בדרך לטופ 4, כשהפער של רונאלדו וחבריו מסיטי שבפסגה עומד על 18 נקודות.
הפנומן הפורטוגלי היה השחקן הראשון שירד לחדר ההלבשה בשריקת הסיום, אפשר לומר שהוא אפילו רץ. ראלף ראנגניק הסביר מדוע לא פתח איתו בהרכב: “היום היינו צריכים הרבה ספרינטים, לרדוף אחרי הכדור ומלחמה על כדורים והפרופיל הזה יותר מתאים לאדינסון קבאני, ולכן הוא פתח. אני לא מודאג מהבצורת של כריסטיאנו, נצטרך אותו במשחקים הבאים”.
2 צפייה בגלריה
הראשון שירד מהמגרש בסיום. רונאלדו
הראשון שירד מהמגרש בסיום. רונאלדו
הראשון שירד מהמגרש בסיום. רונאלדו
(רויטרס)
המאמן הוסיף: “כבשנו שלושה שערים וזה היה ההבדל מיום שישי, הקוון סימן לעבירה 10 שניות אחרי המהלך וזו החלטה ‘רכה’. שני שערים שלנו נפסלו ובמחצית השנייה לא היינו מספיק אגרסיביים. בסופו של דבר יש פה גם שאלה של מזל, נקודה מהמשחק הזה לא מספיקה לנו”. אגב, האדומים סיימו בתיקו בכל אחד מארבעת המשחקים ש-CR7 לא פתח בהם העונה בליגה.
כל מה שצריך לדעת לקראת מחזור 24 בפנטזי