4 צפייה בגלריה
מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו
(רויטרס)
מרקו אסנסיו, שהבקיע את הגול המכריע בניצחון האחרון של ריאל מדריד בליגה מול גרנאדה, דיבר במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי) בתוכנית ‘El Larguero’ וסיפק לא מעט פנינים בנוגע לקיליאן אמבפה, אדן הזאר, גארת’ בייל, קארים בנזמה וכמובן על עצמו, בכל הקשור לספקולציות לפיהן רצה לעזוב.
אסנסיו אמר: “בנזמה שחקן מאוד חשוב עבורנו, אנחנו סובלים כשהוא לא על המגרש. הוא השתפר מאוד בשנים האחרונות והוא דמות להערצה. נראה אם אמבפה בסופו של דבר יגיע. אני תמיד רוצה לשחק עם הטובים בעולם והוא אחד מהם, אני בטוח שנסתדר אם הוא יגיע. האמת היא שסרחיו ראמוס סימס לי אחרי גרנאדה, הוא צפה במשחק ובירך אותי על השער. אמרתי לו שאני מקווה שישחק מולנו”.
על מרוץ האליפות אמר: “כרגע סביליה היא היריבה העיקרית שלנו, הם הכי קרובים, השאר די רחוקות”.
4 צפייה בגלריה
ששחקני ריאל מדריד
ששחקני ריאל מדריד
ששחקני ריאל מדריד
(רויטרס)
על הקישור של הבלאנקוס הוסיף: “לוקה מודריץ’, טוני קרוס וקאסמירו משתפרים בכל שנה. אנחנו נזכור אותם לתמיד. ההשוואה לצ’אבי, אינייסטה ובוסקטס? הם מאוד שונים, אבסורדי להשוות, אני בוחר בחבריי לקבוצה”.
4 צפייה בגלריה
קרוס, מודריץ' וקאסמירו
קרוס, מודריץ' וקאסמירו
קרוס, מודריץ' וקאסמירו
(רויטרס)
על מחשבות העזיבה שייחסו לו אמר: “מעולם לא חשבתי לעזוב את ריאל מדריד. היו לי מספר שיחות עם קרלו אנצ’לוטי והוא נתן לי ביטחון, שגם הרווחתי על המגרש. אני מרגיש מאוד נוח עם הדברים שהוא מבקש ממני”.
על מצבו של הזאר הוסיף: “הוא מתאמן טוב ומרוכז, אבל הסיטואציה שלו מורכבת. הוא עשוי להיות שחקן חשוב העונה, הוא אחד מהשחקנים הכי טובים שחלקתי איתם את חדר ההלבשה. מה לא בסדר איתו? צריכים לשאול אותו ואולי יום אחד הוא יגיד לנו”.
4 צפייה בגלריה
אדן הזאר
אדן הזאר
אדן הזאר
(רויטרס)
על בייל הוסיף: “הוא צריך להיות כשיר כדי לתת את מאת האחוזים שלו, אבל הוא תרם הרבה מאוד לריאל מדריד. הוא מוכן ורוצה לעזור המאמן צריך להחליט אם לתת לו דקות או לא. הוא מסתדר טוב מאוד עם כולם בחדר ההלבשה. זה נראה שהוא לבד, אבל הוא לא כמו שאתם מתארים אותו”.
כל מה שצריך לדעת לקראת מחזור 24 בפנטזי