1 צפייה בגלריה
מארק אוברמארס
מארק אוברמארס
מארק אוברמארס
(רויטרס)
פרשת ההטרדות המיניות שהובילה להתפטרותו של מארק אוברמארס מאייאקס ממשיכה להכות גלים בהולנד וכעת נראה ששחקן העבר, שעד לפני מספר ימים שימש כמנהל הטכני של מועדון הפאר, כבר לא ישוב לכדורגל ההולנדי.
דוח בנוגע להתנהגותו של אוברמארס כלפי נשים שעבדו באייאקס הועבר למוסד העצמאי לחוקי הספורט, שצפוי להודיע על פתיחתו של הליך משמעתי. אייאקס צריכה לשלוח את תגובת המועדון למוסד ואם אכן יוחלט לפתוח בהליך, בהולנד טוענים שייתכן שתוצאתו הסופית תהיה השעיה לכל החיים ממעורבות בכדורגל ההולנדי.
פרט לעובדה שאוברמארס צפוי לעמוד בפני הליך משמעתי בערכאות שעוסקות רק בספורט, הוא עשוי גם לעמוד לדין בבית משפט פלילי אם תוגש נגדו תלונה מצד אחת הנשים שאליהן הוא שלח בין השאר תמונות של איבר מינו. במקרה כזה, הוא עלול למצוא את עצמו בבית הסוהר, אם יוחלט להרשיעו ולהשית עליו את העונש המקסימלי. בינתיים, בכל אופן, אותן נשים לא הגישו תלונה רשמית במשטרה.
בינתיים הצרות באייאקס ממשיכות להיערם כשהספונסרים של המועדון זועמים וביקשו להיפגש עם ראשי המועדון. הקבוצה תצטרך לשים את הבלגן בצד כשתפגוש הערב (רביעי) ב-21:00 את ויטסה בגביע ההולנדי. הדחה בוודאי לא תסייע להרגיע את הבלגן שמשתולל במועדון.
ידעתם את זה? ואן דייק חושף את הטריק שלו