1 צפייה בגלריה
ליאו מסי
ליאו מסי
ליאו מסי
(רויטרס)
ב-13 בדצמבר קיבלנו אירוע מאוד לא שגרתי בליגת האלופות, כאשר הגרלת שמינית הגמר בוטלה בעקבות טעות מביכה של המגרילים, ולכן בוצעה מחדש. המפגש העיקרי ששלב 16 האחרונות יזמן לנו הוא בין פאריס סן ז’רמן (שבמקור הייתה צריכה לפגוש את מנצ’סטר יונייטד) לריאל מדריד.
ב-’ABC’ הספרדי חשפו את האופן שבו הגיבו שחקני פאריס להגנה: “שמחה ואפילו אופוריה”, נכתב בתקשורת הספרדית, שם הוסיפו ששחקני פ.ס.ז’ אמרו: “אנחנו נקרע אותם”. השחקן שהיה הכי שמח הוא לא אחר מליאו מסי, ש”עשה סלטות מרוב אושר”, לפי תיאור של מקורב שהיה בחדר ההלבשה של הצרפתים.
בפאריס כאמור משוכנעים לגמרי שיעברו, אך סרחיו ראמוס היה מאוד מופתע מהתגובה של חדר ההלבשה. הספרדי לא רצה לשחק נגד קבוצתו לשעבר וניסה להרגיע את חבריו. מסי רואה במשחקים מול ריאל מדריד אפשרות לאושש את התדמית האחרונה שנוצרה לו במשחקים באירופה עם ברצלונה בשנים האחרונות.
ובינתיים, מי שעדיין עושה מאמצים כבירים על מנת להכשיר את עצמו למפגש הקריטי הוא קארים בנזמה. כזכור, חלוץ הבלאנקוס נפצע לפני 17 ימים מול אלצ’ה. במארקה דווח שהצרפתי מתאמן בנפרד מחבריו לקבוצה אבל הוא עדיין לא כשיר במאה אחוז. לפי הדיווח, בנזמה עשוי לחזור להתאמן עם שאר הקבוצה מחר או בשישי ולקבל מספר דקות במפגש של ריאל עם ויאריאל, אם כי הסיכויים לכך לא גבוהים בכלל. סיכוייו של החלוץ לשחק מול פ.ס.ז’ הוגדרו כ”מסובכים”, לפחות בכל הנוגע להשלמת 90 דקות.
כל מה שצריך לדעת לקראת מחזור 24 בפנטזי