2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
ב-2005 הכישרון של כריסטיאנו רונאלדו עדיין לא התפוצץ לחלוטין, והוא נאלץ להתמודד בצעירותו עם מות אביו, שנפטר בגיל 51. אביו של CR7 סבל מבעיית התמכרות לאלכוהול, אבל המוות שלו לא עצר את כוכב מנצ’סטר יונייטד.
מי שאימן את רונאלדו בנבחרת פורטוגל בתקופה המדוברת הוא פיליפה סקולארי, שבראיון לתקשורת האנגלית הודה: “זה היה רגע קשה שבו היחסים בינינו הפכו מעבר לשחקן ומאמן. קיבלנו את החדשות לפני משחק מול רוסיה ואף אחד לא ידע איך לספר לו את זה, גם לא רצו”.
המאמן המשיך: “אמרתי שאני אטפל בזה כי ידעתי מה זה לאבד אבא, אני איבדתי את שלי כמה שנים קודם. זה היה רגע עצוב, אבל זה חיבר בינינו. למחרת כריסטיאנו שיחק מצוין וחזר לפורטוגל. הוא זה שביקש לשחק ואמר לי ‘אני לא יכול לעשות שום דבר עבור אבא שלי היום, אז אשחק מחר ואז אעזוב’”.
2 צפייה בגלריה
סיפור עצוב. סקולארי
סיפור עצוב. סקולארי
סיפור עצוב. סקולארי
(רויטרס)
על רונאלדו כאדם אמר סקולארי: “קודם כל, הוא מכונת שערים, אבל מדובר בבחור פנטסטי. הרבה פעמים לא רואים איזה אדם טוב הוא מחוץ למגרש. אני שמח שהוא עדיין ברמות הגבוהות. אולי אין לו את הכישרון הכי גדול מכולם, אבל כשחושבים על כריסטיאנו לא חושבים על כישרון אלא על העבודה הקשה, זה הפך אותו למה שהוא היום”.
מרוצה? המתנה שקיבל רונאלדו ליום ההולדת