2 צפייה בגלריה
טיירוס מגי
טיירוס מגי
טיירוס מגי
(חגי מיכאלי)
הפועל חולון רשמה הערב (שני) ניצחון חשוב כשגברה 51:69 על לודוויגסבורג הגרמנית, זאת במסגרת שלב 16 האחרונות בליגת האלופות של פיב”א. מי שכיכב במשחק היה טיירוס מגי, שבבכורה המחודשת שלו במועדון הסגול קלע 19 נקודות. בסיום ההתמודדות מאמן חולון ומגי שיתפו בתחושותיהם.
טיירוס מגי פתח: “התחלנו טוב מאוד, הגענו עם אנרגיות מעולות, התחלנו לפי אסטרטגית המשחק של המאמן, ולגמרי הגענו לנצח. זה המשחק הראשון שלי מאז שחזרתי, אמרתי לעצמי שאני חייב לעשות גם הגנה וגם התקפה בשביל הקבוצה, הייתה הרגשה טובה לחזור. ידעתי שאני אבוא ואזרום ואראה מה קורה, ופשוט אנסה לגרום לנו לנצח”.
גודס שיבח את הכוכב שלו ודיבר על ההתמודדות: “טיירוס מגי זה שחקן שיכול ליצור הרבה נקודות בזמן מאוד קצר, שזה חשוב לקבוצה כמו שלנו שהיא די הגנתית. לא ציפיתי לסוג של הגנה כזו, דיברנו על זה שלגרמנים יש התקפה מאוד משובחת, וירדנו לפרטים בכמה ימים שהיו לנו להתאמן. מבחינת שיטת המשחק שלהם, עשינו את זה מבחינתי מושלם מבחינה הגנתית, וחצי שני נפתחנו גם התקפית. עשינו את מה שצריך בצורה הכי טובה שיש.”
2 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(חגי מיכאלי)
לגבי משחק חצי גמר הגביע מול בני הרצליה המאמן אמר: “אי אפשר לצפות להשלכות על הגביע, גביע זה משהו אחר לגמרי. בסופו של דבר מי שבא הכי מפוקס למשחק, מי שעושה את הדברים הקטנים בצורה הכי נכונה מנצח. מה שעשינו היום צריך להנות ממנו היום, וממחר צריך להתרכז במשחק שיש לנו ביום ראשון, שזה יהיה משחק סופר קשה . אני חושב שעשינו משחק אחד מצוין, ומחר צריך לחזור לעבודה, ולהבין איך עושים משחק עוד יותר טוב ממה שעשינו”.
גודס שיתף עוד על המשחק והיריבה: “היו לנו מעט ימים להתכונן לקבוצה כמו לודוויגסבורג שהיא קצת שונה בסגנון שלה, הלכנו טקטית כמו בשחמט. גם השחקנים ידעו בנושא הזה, ידעו מה הולכים להיות החילופים שלנו בהתאם לשלהם. שאפו לכולם וגם לשחקנים שהיו מאוד ממושמעים בעניין הזה”.