2 צפייה בגלריה
מועדון כדורגל עירוני נהריה נערים ג
מועדון כדורגל עירוני נהריה נערים ג
מועדון כדורגל עירוני נהריה נערים ג
(באדיבות המועדון)
בהמשך לשיתוף הפעולה בין מחלקת הנוער עירוני נהריה לבין מועדון כדורגל מכבי חיפה, במועדון כדורגל עירוני נהריה שמחו לבשר אתמול (רביעי) על העברת שחקן המועדון, הראל שניידר, למחלקת הנוער של מכבי חיפה. לאורך העונה, שחקני מועדון הכדורגל של עירוני נהריה נמצאים במעקב תמידי תחת הצוות המקצועי של מכבי חיפה ועוקבים אחר ההתקדמות של בית הספר לכדורגל עירוני נהריה ושחקני מחלקת הנוער של המועדון. הצוות המקצועי פועל בשיתוף פעולה לקידום וטיפוח הילדים וקידומם המקצועי.
שניידר (14), הצעיר והמוכשר, החל את הקריירה המקצועית שלו ככדורגלן בעונת 2017/18. העונה, אחרי שנים של התמדה ואמונה, פרץ קדימה והביא מספרים יפים לטובת קבוצת בית"ר נהריה ילדים א' ואף שותף, לא פעם, בקבוצת נערים ג' של המועדון, שם תרם לא פחות. במכבי חיפה הבינו שמדובר בפוטנציאל ששווה לקחת ולפתח תחת המעטפת שלה. שניידר ישחק תחת הדרכתו של יורם בסר, בקבוצת מכבי חיפה מיכאל.
מנהלה המקצועי של מועדון כדורגל עירוני נהריה, מיכה שושן: "כחלק משיתוף הפעולה הפורה עם מכבי חיפה וביה"ס לכדורגל ומחלקת הנוער עירוני נהריה, אני שמח שהמועדון צירף לשורותיו את הראל שניידר, שחקן משמעותי בשלוש שנים האחרונות בעירוני נהריה. כשלקחתי את הראל לאימוני התרשמות במכבי חיפה, כבר לאחר האימון השני זיהו את הפוטנציאל שלו ובאופן מיידי איציק עובדיה ביקש להשלים את המעבר, באותו היום".
2 צפייה בגלריה
הראל שניידר במתחם קצף מכבי חיפה
הראל שניידר במתחם קצף מכבי חיפה
הראל שניידר במתחם קצף מכבי חיפה
(באדיבות מועדון כדורגל עירוני נהריה)
עוד מוסיף שושן: "הראל שניידר היה שחקן מוביל בנערים ג' ובקבוצת ילדים א', הוויתור והדילמה שלי בתור מנהל מקצועי לא הייתה פשוטה, אך ללא ספק מה שעמד לנגד עיניי היה אך ורק התקדמותו של הראל. אני מאמין ביכולות שלו, המקצועיות והאישיותית ומאחל לו הרבה הצלחה. כמובן שנמשיך ללוות אותו מקרוב. אני רוצה להודות לאיציק עובדיה על שיתוף הפעולה הפורה ואני תקווה כי שחקנים מוכשרים נוספים יקלטו בהמשך במועדון מכבי חיפה".
איציק עובדיה, מנהל מחלקת הנוער מכבי חיפה מסר: ״אנחנו שמחים לקלוט את הראל שניידר לקבוצת ילדים א׳ של מכבי חיפה. הראל שחקן מוכשר שאותר במסגרת שיתוף הפעולה עם מועדון הכדורגל עירוני נהריה ואנו מוצאים חשיבות רבה על שיתוף הפעולה המקצועי עם עירוני נהריה. אנו מאחלים בהצלחה להראל, ולהודות למיכה שושן ולצוות המאמנים״.
מנהל המועדון של נהריה, רביב משה, מסר: "אני שמח לראות את ילדי המועדון מתקדמים ומשתפרים ברמה האישית והקבוצתית. הצוות המקצועי והמאמנים עושים עבודה מצוינת. המעבר של הראל שניידר למחלקת הנוער של מכבי חיפה מוכיח את מה שאנחנו אומרים כל הזמן: אנחנו רואים לנגד עינינו אך ורק את טובת השחקן ועושים הכל לקידום וטיפוח הילדים במועדון. המעבר של הראל שניידר מוכיח את שיתוף הפעולה ההדוק בין הצוותים המקצועיים של המועדונים. אני מאחל להראל שניידר בהצלחה בהמשך הדרך במחלקת הנוער מכבי חיפה".
במועדון הכדורגל עירוני נהריה מדגישים בגאווה כי ימשיכו לפעול במלא המרץ לתת את כל הכלים הדרושים לחיזוק וקידום השחקנים והמועדון העירוני בנהריה. קבוצת מכבי חיפה מיכאל תצא למשחק חוץ בסוף השבוע הקרוב, בכאשר תתמודד מול הפועל ירושלים בבית וגן. המשחק יחל בשעה 12:00.
הפאדיחה של ירדן שועה