2 צפייה בגלריה
דניאל ששון ז"ל
דניאל ששון ז"ל
דניאל ששון ז"ל
(איציק בלניצקי)
הכדורסל הישראלי אבל היום (חמישי) את מותו בטרם עת של דניאל ששון, הפורוורד לשעבר של גלבוע/גליל, הפועל חולון והפועל תל אביב, שהלך לעולמו בגיל 28 בלבד. ששון נדרס בעת שרכב על אופניו לפני כעשרה חודשים ביציאה מגן נר, הוא הורדם והונשם בבית חולים ולאחר מכן היה בתהליך שיקום, אך הבשורה הקשה והכואבת הגיעה אחרי מאבק ממושך מאוד בפציעות הקשות שספג.
מנהלת הליגה הודיעה כי משחקי הערב בליגה ייפתחו בדקה של מחיאות כפיים לזכרו. “מנהלת הליגה מרכינה ראשה עם לכתו מאיתנו של דניאל ששון בגיל 28. דניאל שיחק בליגת ווינר סל במדי הפועל תל אביב, הפועל חולון והפועל גלבוע/גליל והיה אהוב על ידי כל חבריו לקבוצות בזכות ליבו הרחב והחיוך שלא ירד מפניו. מנהלת הליגה, הקבוצות וכל שחקני וצוותי קבוצות הליגה משתתפים בצער המשפחה והחברים. יהי זכרו ברוך”, נמסר.
בהפועל ת”א, שם שיחק בין 2017 ל-2019, נפרדו: “מועדון הכדורסל הפועל SP מצר ת''א מרכין ראשו, בצער על מותו של דניאל ששון, שחקן העבר של הקבוצה בין השנים 2017-2019. בשם השחקנים, המאמנים, העובדים ואוהדי הפועל, אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה והחברים. יהי זכרו ברוך”.
שר התרבות והספורט חילי טרופר: ״הצטערתי לשמוע על לכתו של דניאל ששון ז״ל. דניאל היה אדם נפלא, שחקן מוכשר ווינר אמיתי על המגרש. זה יום עצוב למשפחתו ולספורט הישראלי. אני משתתף בצער הכבד של המשפחה, יהי זכרו ברוך״.
המאמן דני פרנקו: "התחושות עכשיו קשות מאוד ויש מועקה כבדה. אלו שעות בהן קשה למצוא מילים שיכולות לנחם. זה הרבה מעבר לרק כדורסל, מדובר בבחור מקסים, אהוב, מוערך עם חיוך של עולם ומלואו. ליבי עם ההורים". רפי מנקו כתב בטוויטר: “לא נתפס, אוהב אותך תמיד חבר”. איגור קולשוב כתב: “הזוי וכואב. אוהבים אותך, יהי זכרך ברוך”.
מהפועל חולון נמסר: “מועדון הכדורסל הפועל יונט חולון מרכין ראשו עם פטירתו של דניאל ששון, שחקן הקבוצה בעונת 2019/2020. אנו מחבקים בכאב גדול את משפחתו של דניאל ומוסרים את תנחומינו. יהי זכרו ברוך”.
2 צפייה בגלריה
דניאל ששון ז"ל במדי הפועל חולון
דניאל ששון ז"ל במדי הפועל חולון
דניאל ששון ז"ל במדי הפועל חולון
(רדאד ג'בארה)