1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה חודשו היום (חמישי) את ההכנות לקראת משחק הליגה בשבוע הבא בחוץ מול עירוני קריית שמונה. ממש רגע לפני הישורת האחרונה שלפני הפלייאוף העליון, במועדון יכולים להיות מרוצים מהסגל הקיים ובעיקר מכך שיש בסיס להמשיך עם אותו גרעין במהלך העונות הקרובות.
בצד הירוק של חיפה מעודדים מכך שיש לרשות ברק בכר מגוון של שחקנים שיכולים לשחק בכל עמדה. אם עד לפני שנתיים הירוקים היו נשענים על קשר אחורי אחד, נטע לביא, הרי שכיום יש לבכר מספר שחקנים שיכולים לשחק בתפקיד לצד לביא: עלי מוחמד, חוסה רודריגס ומוחמד אבו פאני.
בעמדת הבלם למשל, המגוון רחב אפילו יותר כאשר לרשימה שכוללת את בוגדאן פלאניץ', עופרי ארד, רמי גרשון, אורי דהן, התווסף שון גולדברג, שעשה השנה הסבה מתפקיד המגן השמאלי בהצלחה גדולה. "הגענו למצב שכיום בסגל על כל תפקיד יש לא שני שחקנים אלא שלושה. זה מצב חלומי עבור כל מאמן ועבור כל קבוצה. זו הסיבה שאין ולא יהיו מהפכות בקיץ. נתבסס על הגרעין הקיים עם חיזוקים נקודתיים שבכר יבחר לעשות", אמרו בחיפה.
בקרב האלופה מודעים לכך שהקבוצה חייבת לא להוריד את הרגל מהגז ולנסות להמשיך לפתוח פער נקודות גדול יותר על הפועל באר שבע. התחושה הכללית היא שצירופם של מאוויס צ'יבוטה ומיקאל אלפונס עשו טוב לסגל והכניסו אנדרנלין חדש ומרענן. "כל שינוי, במיוחד שחקנים דוגמת צ'יבוטה ואלפונס, גורם לתחרות בריאה יותר ומרים את רמתם של שאר השחקנים", הוסיפו בסיפוק בקבוצה.
בינתיים, הטירוף בקרב אוהדי מכבי חיפה נמשך והכרטיסים לטובת הקבוצה לקראת הפועל תל אביב במחזור שלאחר מכן, כבר אזלו.
בכר וצ'יבוטה אחרי ה-0:6 על אשדוד