3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א
שחקני הפועל ת"א
שחקני הפועל ת"א
(שחר גרוס)
התרגשות גדולה בהפועל תל אביב לקראת הדרבי הגדול של העיר הערב (שבת, 20:00), כאשר צפויה חגיגה של ממש עם לא פחות מ-21 אלף אדומים. מבלי קשר ליוקרה, בחודורב זקוקים לנקודות כדי להתבסס בפלייאוף ואילו הפסד יסבך אותם משמעותית.
בקבוצה של קובי רפואה מגיעים להתמודדות המסקרנת במומנטום לא טוב של שני הפסדים רצופים, אבל גם עם אמונה שאפשר לשבור את הבצורת הארוכה. בצוות המקצועי החדירו לשחקנים אמונה שאפשר לנצח כל קבוצה כל עוד מגיעים כיחידה אחת מלוכדת: "חולמים לשבור את הרצף הזה, כל מה שהיה לפני לא מעניין. אם אנחנו רוצים לנצח נצטרך להיות כולם ביחד בשיאנו", אמרו במועדון.
אוהדי הפועל בטירוף לפני הדרבי
קובי רפואה יחזיר ל-11 את סיאנדה קולו ואושר דוידה שלא היו בסגל נגד בני סכנין. השינוי המשמעותי שרפואה מתכנן הוא שי אייזן שתורגל באימונים האחרונים במקום דן איינבינדר, דבר שהפתיע חלק מהשחקנים.
רפואה אמר לקראת המשחק: “אני לא חושב שצריך להכביר במילים במשחק הזה, זה המשחק הכי גדול בכדורגל הישראלי ואנחנו שמחים להיות חלק ממנו. אני חושב שעשינו את כל ההכנות למשחק הזה, אני חושב שבשנים האחרונות לא נמכרו כאלה כמויות כרטיסים מבחינת הפועל ת”א, כי הם מרגישים משהו. אנחנו רוצים לשמח את האוהדים שלנו כי הגיע הזמן, אנחנו עשה הכל כדי שזה יקרה”.
מרקו יאנקוביץ’, הרכש הטרי מבית"ר ירושלים, מרשים באימונים, יערוך הופעת בכורה בקישור ובקבוצה מאמינים שזה יסייע. פארליי רוסה ושלומי אזולאי החלוץ יפתחו בהתקפה וינסו לתקן את היכולת שהייתה בחדרה.
יאנקוביץ’ אמר לקראת המשחק: “זה משחק גדול, הכי גדול בישראל, אז אנחנו נערכים בהתאם וכולם מרוכזים, עובדים קשה ונצטרך להביא את זה למגרש. הקהל ידחוף אותנו ואנחנו חייבים לתת את המקסימום ולעשות משחק טוב”.
הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון (אלון אזוגי), סיאנדה קולו, אדי גוטליב, דורון ליידנר, שי אייזן, שי אליאס, מרקו יאנקוביץ’, אושר דוידה, פארליי רוסה, שלומי אזולאי החלוץ.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א באימון
שחקני הפועל ת"א באימון
שחקני הפועל ת"א באימון
(שחר גרוס)
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א באימון
שחקני הפועל ת"א באימון
שחקני הפועל ת"א באימון
(שחר גרוס)