4 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
(האתר הרשמי של בית"ר י-ם)
בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) את האימון הלפני אחרון לפני המשחק החשוב בליגה מול מכבי פתח תקווה, שיהווה קרב תחתית לוהט ומכריע. בקבוצה הירושלמית מכוונים לשלוש נקודות, למשחק קשה וטוב, עם התלהבות ודחיפה של הקהל, שיחזור לטדי.
מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, התייחס לשבוע האחרון ואמר: "כל אימון שעובר אני מכיר את השחקנים טוב יותר. היו לנו יותר אימונים, כי לפני נוף הגליל היו לנו רק שניים. אנחנו מתחברים. רוצים למצוא את ההרכב הטוב, את השיטה הטובה. אנחנו מנסים להשתלב מהר אחד עם השני כדי להיות יותר טובים”.
אבוקסיס ושועה מדברים לפני המשחק מול מכבי
"אני מרגיש שהשחקנים רוצים, ששחקנים מתחילים להבין את המצב של הקבוצה ויותר מוכנים. השחקנים מבינים שהמצב לא טוב, גם אני וכל המערכת מבינה את זה ואני ואנחנו צריכים להיות דרוכים בכל משחק. כל משחק הוא גמר גביע מבחינתנו", הוסיף.
לקראת המפגש עם הקהל בפעם הראשונה אמר: "הקהל היה חסר לי מאוד במשחק הקודם, אנחנו צריכים אותו, וצריכים שיגיע חיובי למשחק, כי כשהוא כזה הוא יכול לדחוף את הקבוצה מבחינת יכולת והתלהבות והכל. אני קורא להם לבוא, ומבקש שנעזוב הכול בצד את מה שקורה מסביב כדי לצאת מהמצב הזה. לקהל יש את האפשרות לעזור לנו".
4 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים בסיום
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים בסיום
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים בסיום
(רדאד ג'בארה)
על היריבה הבאה בטדי: "מכבי פתח תקווה זאת תמיד יריבה קשה, גם כששיחקתי נגדה וגם כשאימנתי נגדה. הם קבוצה טובה, ראיתם אותם במחזור האחרון, הם יצאו מפיגור. הביאו הרבה שחקני רכש ששינו להם את הקבוצה, משחק קשה, אבל אנחנו מבינים את המצב הקשה בתחתית. כל משחק יהיה מאתגר".
ירדן שועה התייחס גם הוא לקראת המשחק: "האווירה בחדר הלבשה מאוד טובה, למרות כל המצב מסביב, מבינים שכל נקודה חשובה, אנחנו צריכים את הקהל איתנו כי זה מאוד עוזר לנו במגרש. הקשר ביני לבין יוסי מאוד טוב, הוא יביא את בית"ר למקומות שהיא צריכה להיות בהם. הוא מאמן מצוין”.
"למרות כל מה שקורה, קיצוצים או לא, האווירה נשארת טובה, וזה חשוב מאוד. במשחק הקודם לא היה קהל, רואים את החוסר בו. בית"ר המועדון עם הכמות אוהדים הכי גדולה בארץ, ואם אתה לא שומע את הקהל צועק לך, ומעודד, זה מכבה אותך. אנחנו צריכים את הדרייב ואת האטרף של הקהל. אני בטוח שזה יועיל לנו", הוסיף.
4 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
ירדן שועה
(האתר הרשמי של בית"ר י-ם)
קמסו מארה, שחזר גם הוא לאימוני הקבוצה, הוסיף: "שמחתי מאוד לחזור לאימוני הקבוצה. רציתי לחזור למועדון שמאוד היה חשוב לי כדי לעזור לו. למרות כל מה שקרה, המשכתי להתאמן כדי להישאר בכושר ולהיות מקצוען. עכשיו הדבר החשוב ביותר הוא שעד סוף העונה אנחנו צריכים להיות ביחד, להשאיר הכול בצד ולהבטיח את ההישארות שלנו בליגה".
4 צפייה בגלריה
קמסו מארה וירדן שועה מאוכזבים
קמסו מארה וירדן שועה מאוכזבים
קמסו מארה וירדן שועה מאוכזבים
(רדאד ג'בארה)