2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי והפועל תל אביב
אוהדי מכבי והפועל תל אביב
אוהדי מכבי והפועל תל אביב
(רדאד ג'בארה)
רגע לפני הדרבי הגדול של תל אביב בין מכבי להפועל, משטרת ישראל השלימה את היערכותה לקראת המפגש הערב (שבת) ב-20:00 באצטדיון בלומפילד. שוטרי מחוז ת"א ועשרות סדרנים ומאבטחים יתייצבו החל משעות אחה״צ באצטדיון ומחוצה לו לשם שמירה על הסדר והביטחון, אבטחת הקהל והסדרת התנועה.
שעת פתיחת השערים לקהל תהא החל מהשעה 18:00, ועקב בידוק קפדני הצפוי בשערי הכניסה מומלץ לקהל האוהדים להקדים את הגעתם לאצטדיון. במשטרה הדגישו כי יאכפו את הנחיות משרד הבריאות לשם בלימת התפשטות נגיף הקורונה, ובכלל זה: הכניסה למשחק תתאפשר אך ורק בעטיית מסיכה.
כמו כן, הציבור מתבקש להימנע מהגעה בכלי רכב פרטיים בשל עומסי תנועה, כמו כן צירי הגישה הסובבים את האצטדיון ייחסמו לתנועת כלי רכב החל מהשעה 16:00 רחוב התחייה, רחוב שארית ישראל, רחוב התקומה ורחוב אמץ. המשטרה תבצע אכיפה מוגברת בנושא חנייה במקומות שלא על פי החוק.
2 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
משטרה
(רדאד ג'בארה)
בתוך כך, המשטרה תציב שוטרים גלויים וסמויים לשמירת הסדר והאבטחה, תפעל בנחישות ותגלה אפס סובלנות נגד אוהדים אשר ינסו להפר את הסדר הציבורי וינקטו באלימות מכל סוג.
חל איסור מוחלט על הפעלת רחפנים במהלך המשחק, לא ניתן לעשן בתחומי האצטדיון, לא תותר הכנסת בקבוקי זכוכית ופיצוחים לאצטדיון, לא תותר הכנסת אלכוהול למקום ולא תותר כניסת אוהדים אשר נמצאים תחת השפעת אלכוהול, ולא תותר כניסה עם נשק.
עוד הודגש כי מעבר קהל בין שערים ואי ציות להנחיות הסדרנים המוצבים במקום כמוהו כעבירה על החוק ויטופל במלוא החומרה. משטרת ישראל תגלה אפס סבלנות כלפי כל אירוע אלימות שיתרחש מכל סוג שהוא, לרבות ביטויי גזענות ופגיעה ברכוש ותמצה את הדין עד תום עם המעורבים.
אוהדי הפועל בטירוף לפני הדרבי