3 צפייה בגלריה
גארת' בייל
גארת' בייל
גארת' בייל
(רויטרס)
אחרי שהתאוששה מהדחה מהגביע עם 0:1 מותח על גרנאדה, ריאל מדריד תתארח היום (שבת, 17:15) אצל ויאריאל במטרה לשמור על הפער בפסגה. הבלאנקוס שנראים נהדר העונה מחזיקים במאזן של 16 ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ושני הפסדים, עם יחס שערים של 20:48. החבורה של קרלו אנצ’לוטי תתמודד נגד הצוללת הצהובה שתפסה העונה מקום בצמרת והיא שישית בטבלה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אדר מיליטאו, דויד אלאבה, מרסלו, קאסמירו, פדריקו ואלוורדה, טוני קרוס, מרקו אסנסיו, גארת’ בייל ו-ויניסיוס ג’וניור.
מדובר בחזרה הגנרלית של הבלאנקוס לקראת המפגש המסקרן מול פאריס סן ז’רמן ביום שלישי בחוץ, במה שיהיה המשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. קארים בנזמה לא יעמוד לרשות אנצ’לוטי נגד ויאריאל, אך אנצ’לוטי אישר כי הוא יהיה כשיר להתמודדות נגד מוליכת הליגה הצרפתית.
אנצ’לוטי אמר לקראת ויאריאל: “בשלב הזה של העונה אין יותר מדי מה להגיד לשחקנים, כשאתה מנצח המוטיבציה היא מקסימלית, אבל מבינים שצריך לשמור על זה. נשמור על בנזמה כדי שיוכל לשחק מול פאריס, אני מקווה שיחד איתו גם ניימאר יוכל להיות שם, השחקנים הכי טובים צריכים לשחק כדי שתהיה חוויה מהנה לכולם. בייל? היחסים האישיים שלי איתו טובים. ממה שאני רואה באימונים הוא מוכן”.
3 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
המאמן האיטלקי המשיך: “עשינו רוטציות, לפעמים מאולצות, אבל לכל השחקנים ניתנה הזדמנות. גם הפעם נשנה דברים בהתאם, אני מתאים את הסגנון שלי לשחקנים שברשותי, הליגה הזו תחרותית מאוד ולמרות שאין זמן למנוחה, נעמיד את ההרכב החזק ביותר, אבל גם לא נסכן את אלו שלא במאה אחוז”.
3 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד
שחקני ריאל מדריד
שחקני ריאל מדריד
(רויטרס)