5 צפייה בגלריה
הגאן הרמן עם הכדור
הגאן הרמן עם הכדור
הגאן הרמן עם הכדור
(לילך וויס)
מפגש צמרת מסקרן של ליגת נערים ב’ נערך הבוקר (שבת), ובו מכבי תל אביב יצאה החוגגת הגדולה עם 0:3 חלק על מכבי נתניה בביתה. מארחת המשחק עלתה למקום השני בטבלה וממשיכה להיאבק במכבי פתח תקווה הראשונה. היהלומים מצידם ירדו למקום השלישי.
לאחר מחצית ראשונה שקולה ומאופסת, מכבי ת”א פתחה מבערים בחצי השני עם שלושה שערים. משחק התקפי נאה בהובלתם של יהודה בלאי ויובל כפיר המחליף, סידרו ניצחון חשוב ואת המקום השני בטבלת הליגה.
נערים ב' - מכבי ת"א נגד מכבי נתניה

מחצית ראשונה

דקה 3: התקפה של נתניה. ליאם כהן לקח את הכדור באגף ימין ושלח כדור שטוח שהגיע למהרטה במצב טוב מול השער אבל השחקן בעט ליד הקורה והחוצה.
דקה 6: ניסיון של מכבי ת”א. הגבהה ארוכה של נועם שורץ מאגף ימין עברה את כולם והגיעה עד לבלאי, שבנגיעה שלח בעיטה חזקה מעל השער.
דקה 10: מצב נוסף למארחת. אבו פרחי חטף כדור במחצית המגרש של נתניה ושלח את בלאי לרחבה, אך פעם נוספת החלוץ פספס את המסגרת ומצא רק את הרשת החיצונית.
דקה 17: איום של נתניה. שלומי הסיט כדור גובה ארוך לאגף שמאל, שם מהרטה באחד על אחד בעט מרחוק בעיטה מסובבת שעלתה מעל המשקוף.
5 צפייה בגלריה
יעקב מהרטה עם הכדור
יעקב מהרטה עם הכדור
יעקב מהרטה עם הכדור
(לילך וויס)
דקה 20: הנתנייתים מנסים. מהלך יפה של כהן באגף ימין הובילה את הכדור לקופרברג שהוריד לבקאייה, אף האחרון שחרר בעיטה חזקה מתוך הרחבה והיא נבלמה לקרן.
דקה 27: התקפה של מכבי ת”א. בלאי חטף את הכדור ושלח את עולי קדימה, האחרון רץ עם הכדור ומסף הרחבה בעט אל מעל המשקוף.
דקה 28: התל-אביבים התקרבו. בלאי קיבל את הכדור באגף שמאל וחתך למרכז המגרש, אך הבעיטה שלו נקלטה על ידי כהן.
דקה 33: עוד ניסיון למארחת. התקפה קבוצתית יפה הגיעה לבלאי באגף, האחרון שעבר שניים ומתוך הרחבה הוציא כדור רוחב לאבו פרחי והבעיטה מקרוב נהדפה לקרן.
5 צפייה בגלריה
ברק אלתגר
ברק אלתגר
ברק אלתגר
(לילך וויס)
דקה 40: התקפה של נתניה. רגע לפני השריקה למחצית, מהרטה הוציא התקפה של נתניה באגף ימין והעביר כדור רוחב לפינה הקרובה, אליו הגיע שלומי ובנגיעה בעט לקורה.

מחצית שנייה

דקה 53: האורחת שוב ניסתה. המצב המסוכן הראשון במחצית השנייה הגיע מכיוון הנתנייתים, כאשר כהן לקח את הכדור מקו המחצית ודהר כל הדרך עד הרחבה ועם בעיטה מתוחכמת לחיבורי השער הוא סחט הדיפה יפה לקרן מצד אלתגר.
דקה 62: מכבי ת”א נכנסה למחצית. חטיפה של פליישמן באזור הרחבה של נתניה הגיעה לאבו סייד שמתוך הרחבה הוריד הצידה לעולי, אך הוא, מעמדה טובה יותר ומקרוב, בעט מעל השער.
5 צפייה בגלריה
רום סביץ'
רום סביץ'
רום סביץ'
(לילך וויס)
דקה 66 הצהובים-כחולים התקרבו לשער. כדור ארוך מההגנה הגיע לסביץ’ שהוביל כדור קדימה ובעט מחוץ לרחבה היישר לידיים של כהן.
בדקה ה-70, מכבי ת”א עלתה ל-0:1: הלחץ של המארחת מתחילת המחצית השנייה הניב פרי. כדור אורך הגיע לבלאי שעבר שניים ומסף הרחבה בעט כדור מסובב לפינה הרחוקה ופנימה.
דקה 73: ניסיון נוסף של מכבי ת”א. צירוף מסירות יפה של אבו סייד ופליישמן הסתיים בבעיטה של הראשון מחוץ לרחבה אך אל בעט מעל השער.
בדקה ה-75, מכבי ת”א עלתה ל-0:2: הבליץ התל-אביבי במחצית השנייה המשיך כאשר פריצה יפה של בלאי באגף הימני הביאה אותו לתוך הרחבה ומשם לרוחב יפה לכפיר המחליף, שמול השוער לא התבלבל וכבש מקרוב.
5 צפייה בגלריה
טאמנה בקאייה מאוכזב
טאמנה בקאייה מאוכזב
טאמנה בקאייה מאוכזב
(לילך וויס)
בדקה ה-82, מכבי ת”א עלתה ל-0:3: הסיפור נגמר. המארחת לא הורידה רגז מהגז והגדילה את היתרון, כאשר צירוף מסירות יפה של בלאי ושורץ מצא את האחרון לבד באגף הימני ועם הרמה מדויקת, מצא את הראש של כפיר שנגח פנימה והשלים צמד מהספסל.
הרכב מכבי ת”א: ברק אלתגר, נועם שורץ (נדב הבר, 85), ליאור משנסקי, איתי מלמה, דן גרמה, האגן הרמן (יובל כפיר, 68), רום סביץ’ (יהל אטיאס, 85), יואב פליישמן, עידו עולי, יהודה בלאי (רון פלדמן, 85) וסייד אבו פרחי.
מכבי נתניה: דניאל כהן, רוי יצחק, נתנאל הירש, פלג סיטיון, איתי קנריק, יאיר בניטה, יעקב מהרטה (אדיר אביסדריס, 83), עידו קופרברג (איתי מוסלי, 69), ליאם כהן (טהר תאנה, 69), טאמנה בקאייה (אלון קופרברג, 63) ואוריאל שלומי (הרצל זיתוני, 69).