1 צפייה בגלריה
רדאמל פלקאו
רדאמל פלקאו
רדאמל פלקאו
(La Liga)
עד לפני חודש ראיו וייקאנו לא הייתה מנוצחת באצטדיונה הביתי. הפסד 1:0 לאתלטיק בילבאו לפני שלושה מחזורים קטע את הרצף הנהדר, כשהערב (שבת) היא רשמה הפסד ביתי שני ברציפות בליגה, שמתחבר לו לרצף של חמישה מחזורים רצופים בלה ליגה בהם היא לא מצליחה לאסוף שלוש נקודות. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

ראיו וייקאנו – אוססונה 3:0

כבר מתחילת המשחק האורחת הכתיבה את הקצב, ושער של יון מונקאיולה העלתה אותה ליתרון מוקדם. בדקה ה-40 זה כבר היה 2:0, רובן גארסיה שחרר בעיטה עוצמתית מחוץ לרחבה שנעצרה רק ברשת. בתוספת הזמן ראיו כבר התפרקה, שער של קיקה המחליף, מבישול של מרטינז שעלה מהספסל גם הוא, קבע את תוצאת המשחק.
במגמת עליה: אוססונה הביסה את ראיו 0:3

קאדיס – סלטה ויגו 0:0

אחרי שהשלים 16 דקות במשחק מול מיורקה במחזור הקודם, לואיס הרננדס פתח היום בהרכב המארחת וסייע לה לשמור על רשת נקייה. לא הכל הלך חלק עבור אקס מכבי תל אביב וחוסר הבנה בינו לבין השוער ג’רמיאס לדסמה הוביל לעבירה של האחרון ברחבה בדקה ה-81, שזיכתה את התכולים בפנדל, אך השוער זינק לפינה הנכונה והדף את הבעיטה של סנטי מינה מהנקודה הלבנה.
בעקבות התוצאה קאדיס העלתה את מאזנה ל-19 נקודות בטבלה אך עדיין נותרה מתחת לקו האדום וללא ניצחון ביתי העונה בליגה. מן העבר השני סלטה ויגו רשמה את משחקה הרביעי ברציפות ללא הפסד, אך יצאה מאוכזבת מההתמודדות אחרי שלא ניצלה את המתנות שקיבלה ויש לה 31 נקודות.
סיום דרמטי לתיקו בין קאדיס לסלטה ויגו