2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(ראובן שוורץ)
הדרבי הגדול של תל אביב נערך הערב (שבת) כאשר הפועל אירחה באצטדיון בלומפילד את מכבי. המשחק הבטיח וקיים עם 2:3 ענק לזכות הצהובים כאשר סטיפה פריצה וגבי קניקובסקי העניקו למכבי יתרון פעמיים משני בישולים נהדרים של דן ביטון, בן ביטון ואושר דוידה השוו, אבל בדקה ה-93 הגיע ג’ורג’ה יובאנוביץ’ ודחק את שער הניצחון.
קובי רפואה, מאמן הפועל תל אביב, סיכם את ההפסד: “תסכול אדיר. אני חושב שכל הגולים שקיבלנו לא מתאימים לרמות האלה, זה גולים של מתנות, בייחוד השלישי, מהאמצע שההגנה חייבת לקחת את הכדור. זה לא רק תסכול זו אכזבה, כי היינו צריכים לנצח ובסוף מפסידים בדקה ה-93”.
רפואה המשיך: “האכזבה קשה גם לשחקנים. נפלנו היום בפן המנטלי, זה כל כך מתסכל, גם ההחטאה של איינבינדר בדקה ה-84, ובמקום לנצח מפסידים ואפילו מתיקו הייתי מאוכזב. ניקח את הזמן להתאושש ומצפה לנו קרב גדול על הפלייאוף ואני מקווה שנהיה שם. לפרקים היינו הרבה יותר טובים ממכבי, אבל כשאני מדבר על מנטליות אני מדבר על הגולים שקיבלנו, שזה יותר מדי לוקסוס לתת ליריבה לכבוש כאלה גולים, עדיין זה קטע פסיכולוגי ומנטלי, נצטרך להרים את השחקנים, אני בטוח שהם והקהל שהגיע והרגיש טוב עם הקבוצה מאוכזבים”.
רפואה ודוידה לאחר ההפסד למכבי ת"א
לקראת ההמשך אמר המאמן: “תמיד אני מודאג. תפקיד המאמן לחשוב קדימה. אבל אנחנו אחרי משחק עם אמוציות גבוהות, יהיה זמן להתאושש, המשחק בחיפה עוד שבוע וחצי ויש זמן להרים את השחקנים. הרגשנו שאפשר לעשות את זה וזה חבל”.
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(ראובן שוורץ)