2 צפייה בגלריה
שחקניות מכבי ראשל"צ חוגגות
שחקניות מכבי ראשל"צ חוגגות
שחקניות מכבי ראשל"צ חוגגות
(הדר ואן קולא)
חצאי גמר גביע המדינה בכדוריד נשים נערכו הערב (שבת) וסידרו לו גמר גדול כאשר שתי הקבוצות של ראשון לציון העפילו מחצי הגמר. הפועל ניצחה 23:29 את הפועל חולון, בעוד מכבי רשמה ניצחון דרמטי 27:28 את ארזים רמת גן.
מכבי ראשל"צ הייתה דומיננטית יותר, במיוחד לאחר הרחקתה של דוניה טאסיץ' מהארזים בכרטיס אדום במהלך המחצית הראשונה. למרות זאת, קרן טפליצקי הובילה את הארזים למהפך וליתרון 18:19 בדקה ה-39. שירה ג'רבי השוותה, והחניכות של גלעד מאור לקחו את ההובלה ועלו כבר ליתרון של 3 שערים. יכולת נהדרת בשער של אולה ניקיצינה, שוערת הארזים, ושער שוויון של שני לוינקינד בדקה ה-57 קבעו 26:26. ג'רבי העלתה ל-26:27, אניה סטורוז'וק השוותה, אך הסיום היה שייך לשער גבזה שכבשה את השער המנצח.
הפועל ראשל"צ, מוליכת ליגת אתנה בעלת המאזן המושלם, גברה כאמור על חולון 23:29. האדומות, תחת הדרכתו של אמיתי דיין - שיחקו נהדר בעיקר במחצית הראשונה. הפועל ידעה לנצל חיסרון משמעותי בחולון, כאשר כוכבת הקבוצה מור שאול נאלצה להיעדר בגלל שנמצאה מאומתת לקורונה. למרות זאת, חולון, בהדרכת אביתר גבעון, שמציגה עונה נפלאה על טהרת שחקניות כחולבן, צעירות ומוכשרות, ידעה לחזור למשחק במחצית השנייה ולצמק את התוצאה. אך יכולת טובה של מוניקי בנסילון ודיאנה צ׳רויאקובה הכריעו לזכות האדומות.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ראשל"צ חוגגות
שחקני הפועל ראשל"צ חוגגות
שחקני הפועל ראשל"צ חוגגות
(הדר ואן קולא)
ערן זהבי באימון פ.ס.וו איינדהובן