1 צפייה בגלריה
תומר דנק  (מערכת ONE)
תומר דנק  (מערכת ONE)
תומר דנק (מערכת ONE)
(פרטי)
אחרי עזיבתו של עמוס מנסדורף, באיגוד הטניס הוחלט כי תומר דנק ימונה למנהל המקצועי החדש של הענף, כך נודע ל-ONE. במסגרת תפקידו יהיה דנק אחראי על כלל הנבחרות, הלאומיות והאזוריות בכל הגילאים ובכל הקטגוריות ובראשם הדייויס והפדרציה, על פיתוח הטניס ההישגי בכל הגילאים וכן על פיתוח והכשרת מאמנים.
תומר דנק מסר: “אני מודה לאיגוד הטניס על האמון הרב. מהיום שאני זוכר את עצמי, אני חי ונושם טניס. האתגר גדול אך אני משוכנע שבעזרת עבודה קשה וקבלת החלטות נכונה, נצליח להתוות דרך שתחזיר את הטניס בישראל לקדמת הבמה. אני מחויב לתהליך ומצפה להתחיל לעבוד”.
תומר דנק בן ה-44, צמח מממרכז הטניס והחינוך חיפה ומשתייך לדור השחקנים החיפאי שכולל את יוני ארליך, נועם אוקון, ליאור מור ועוד. דנק אימן בעברו את אמיר ויינטרוב, דקל ולצר, יוליה גלושקו וקרן שלמה. בנוסף, עבד לאורך השנים באקדמיית הטניס במרכז רמת השרון, לצד המאמן רונן מורלי, לשעבר מאמן נבחרות הדייויס של ישראל.
דנק משתייך למשפחת טניס ענפה, שכוללת את אחיו הצעיר ערן דנק, כיום מנהל מרכז הטניס והחינוך חיפה, ואביו מולי, שהיה בשנות ה-60 אלוף ישראל בטניס יחידים ומי שהיה מאמן בעברו.
ריקי פוץ' מסיים את האימון וחותם על חזיר!