1 צפייה בגלריה
אדאמה טראורה
אדאמה טראורה
אדאמה טראורה
(La Liga)
אחרי שאתלטיקו מדריד הוציאה אותה מהטופ 4 לפחות זמנית עם ניצחון דרמטי 3:4 על חטאפה, ברצלונה רוצה לחזור למקום שמוביל לליגת האלופות - ואולי אף יותר מכך. הקטלונים יתארחו הערב (ראשון, 22:00) אצל אספניול לדרבי כשהם רוצים לרשום ניצחון שלישי רצוף אחרי ה-2:4 על אתלטיקו ויודעים שאם יעשו זאת וינצחו גם במשחק החסר שיש להם לעומת ריאל מדריד, הם יהיו במרחק 10 נקודות מהפסגה. וזה כשעוד יש קלאסיקו במרץ. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
הרכב ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן, סרג’יניו דסט, רונאלד אראוחו, ג’רארד פיקה, ג’ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, פרנקי דה יונג, פדרי, גאבי, אדאמה טראורה ופראן טורס.
בברצלונה אהבו מאוד מה שראו מול אתלטיקו ולא מדובר רק על הניצחון, אלא גם על הדרך. לראשונה מזה זמן רב הבלאוגרנה התעלו באופן ניכר מול יריבה משמעותית - בעיקר במחצית הראשונה - וצ'אבי מקווה שזו תהיה מקפצה להמשך. "אנחנו לא פוסלים שום דבר", הוא אמר במסיבת העיתונאים כשנשאל לגבי מאבק אליפות אפשרי עם ריאל.
בדקה ה-90: אתלטיקו ניצחה את חטאפה 3:4
גם בתקשורת הקטלונית קיבלו תיאבון לנוכח ה-0:0 של ריאל מול ויאריאל ומגמת השיפור של בארסה תחת צ'אבי בנוסף לרכש בינואר. "משימה אפשרית", נכתב בעיתון 'ספורט', "המעידה של הבלאנקוס פותחת את הדלת לבארסה כדי להיכנס למאבק אפשרי על האליפות".