2 צפייה בגלריה
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
(רדאד ג'בארה)
בעירוני קריית שמונה מקווים לעצור את רצף התוצאות השליליות ולשנות מגמה דווקא היום (שני, 20:15), מול האלופה ומוליכת הטבלה, מכבי חיפה. העונה של ק”ש מאופיינת בתנודות חדות. כשהקבוצה הייתה במקום האחרון בטבלה בוצעו חילופי מאמנים, לאחר מכן עם סלובודאן דראפיץ’ זינקו הצפוניים עד למקום הרביעי, אך בחודש האחרון רצף של תוצאות שליליות דרדרו את הקבוצה הנמצאת כרגע בחלק התחתון של הטבלה.
לקראת המשחק מול מכבי חיפה אמרו בקרייה: "הוכחנו שאנחנו שווים הרבה יותר מזה ויכולים להוציא מהעונה הזו הרבה יותר, עכשיו צריך לעשות את זה על המגרש. אם עוד חולמים על הפלייאוף העליון אז אנחנו חייבים לנצח ובכלל לא מעניין מי היריבה".
סלובודן דראפיץ’ אמר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים נגד הקבוצה בכושר הכי טוב בארץ. עד היום אף קבוצה לא ניצחה אותנו פה בקלות, אני מקווה שלא נאכזב את האוהדים שלנו. אני מבין שמגיעים הרבה אוהדים של חיפה אבל אנחנו קבוצה טובה בבית, יהיה משחק מעניין. אנחנו צריכים את הנקודות כדי להתקדם בטבלה ואני מצפה למשחק התקפי”.
2 צפייה בגלריה
שחקני עירוני ק"ש
שחקני עירוני ק"ש
שחקני עירוני ק"ש
(שחר גרוס)
מוחמד שכר סיפר: "יש לנו הרגשה טובה. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק והקבוצה שאנחנו הולכים לפגוש היא הקבוצה הכי טובה בארץ וזה תמיד מאתגר. כדי להוכיח שאנחנו חזקים אנחנו חייבים לנצח את החזקים ביותר, זה בבית שלנו ונעשה הכל לקחת את כל הנקודות".
מבחינה מקצועית, דראפיץ’ יהנה מלא מעט שחקנים שנעדרו במחזור הקודם וכעת ישובו לסגל. מדובר במוחמד שכר ומורגן פרייר ששבו מפציעה, וכן עאיד חבשי ועלאא ג’עפר שריצו הרחקות.
לבנדובסקי מקפיץ בגאונות לחלון בקומה ה-2