2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
קרב הטיטאנים יגיע ביום שלישי הקרוב. פאריס סן ז’רמן תארח את ריאל מדריד למפגש המעניין ביותר בשלב שמינית גמר ליגת האלופות, כשיש לא מעט פיקנטריה מסביב. סרחיו ראמוס אמנם לא יפגוש את האקסית במשחק הראשון ואולי יהיה כשיר לשני, אך ליאו מסי שוב יתמודד נגד הבלאנקוס, ומעניין יותר מכל: קיליאן אמבפה ישחק מול הקבוצה אליה הוא צפוי לעבור בקיץ הקרוב.
למעשה, סביר להניח שלולא ההגרלה שזימנה את הקרב בין הקבוצות, אמבפה כבר היה קרוב הרבה יותר לריאל וייתכן אפילו שהודעה רשמית הייתה יוצאת. כעת, הצדדים מחכים עד לסיום העונה ובינתיים, ראשי שני המועדונים, פלורנטינו פרס ונאסר אל חלאיפי, מתכננים פגישה ב”מסעדה הטובה בעולם”, ערב לפני המשחק המסקרן בעיר האורות.
הוא כמובן לא יהיה במפגש, אך אין ספק שאמבפה הוא הנושא שמעניין את שני בעלי הבית של המועדונים. פרס רוצה בו כבר כמה שנים, אל חלאיפי מנסה לשכנע אחרת, ובין הנשיאים גם היה נתק למשך תקופה ארוכה שכללה אף עימות מתוקשר. למעשה, הכוכב הצרפתי הוא הסיבה לנתק עליו דיווחו בתקשורת העולמית בין המועדונים.
2 צפייה בגלריה
פלורנטינו פרס עם נאסר אל חלאיפי
פלורנטינו פרס עם נאסר אל חלאיפי
פלורנטינו פרס עם נאסר אל חלאיפי
(האתר הרשמי של פ.ס.ז')
כזכור, המנהל הספורטיבי של פאריס, לאונרדו, היה בין היתר מאלו שיצאו פומבית נגד ריאל כשאמר: “הם צריכים לתת יותר כבוד”, כאשר לטענתו הלבנים פנו לאמבפה ולא כיבדו את הקבוצה הצרפתית. יחד עם זאת, בשנה האחרונה המועדונים גם עמדו יחד בנושא הסופר ליג האירופי שקם ונפל בתוך 48 שעות.
הצדדים עתידים לשבת ביום שני במסעדת ‘סאבוי’ בפאריס, שהוכתרה בשנת 2020 כמסעדה הטובה ביותר בעולם. גם בספרד מיישרים קו והעיתונאים הנחשבים מקורבים לפרס ולריאל, משוכנעים כי אמבפה יהיה הנושא המרכזי.
לבנדובסקי מקפיץ בגאונות לחלון בקומה ה-2