4 צפייה בגלריה
פאביניו חוגג
פאביניו חוגג
פאביניו חוגג
(רויטרס)
ליברפול לא נותנת למנצ’סטר סיטי לברוח בצמרת. המייטי רדס השיגו היום (ראשון) את ניצחון הליגה הרביעי ברציפות שלהם אחרי 0:1 קשוח על ברנלי האחרונה בקרב הקצוות. בנוסף, טוטנהאם המשיכה לשקוע והפסידה 2:0 לוולבס, ווסטהאם חילצה 2:2 מאוחר מול לסטר וניוקאסל המתאוששת רשמה 0:1 יקר על אסטון וילה של סטיבן ג’רארד.

ברנלי – ליברפול 1:0

מוחמד סלאח וסאדיו מאנה פתחו ב-11, אבל האיש הלוהט של יורגן קלופ ב-2022 הוא בכלל פאביניו, שהבקיע את שערו החמישי בשמונה משחקים השנה, הכי הרבה מבין השחקנים באדום. הגול הגיע בדקה ה-40, כשטרנט אלכסנדר ארנולד הגביה כדור קרן, מאנה נגח והקשר הברזילאי הגיע ראשון, נבלם תחילה ושם את הכדור החוזר בפנים מקרוב. הפער מהמוליכה מנצ’סטר סיטי עומד על תשע נקודות, כשלליברפול משחק חסר.
4 צפייה בגלריה
פאביניו ושחקני ליברפול חוגגים
פאביניו ושחקני ליברפול חוגגים
פאביניו ושחקני ליברפול חוגגים
(רויטרס)

טוטנהאם – וולבס 2:0

מכה קשה לשאיפות של התרנגולים לשחק בצ’מפיונס בעונה הבאה, כאשר הם ספגו את ההפסד השלישי ברציפות שלהם בפרמייר ליג, התדרדרו למקום השמיני ואפשרו לזאבים, שנמצאים בתקופה טובה, לעקוף אותם. האורחת השלימה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים ועלתה למקום השביעי, כאשר ראול חימנס מתוך הרחבה (6) ולאנדר דנדונקר מקרוב (18) קבעו את תוצאת המשחק.
4 צפייה בגלריה
שחקני וולבס חוגגים
שחקני וולבס חוגגים
שחקני וולבס חוגגים
(רויטרס)

לסטר – ווסטהאם 2:2

השועלים עשו טובה גדולה למנצ’סטר יונייטד וארסנל והנחילו לפטישים משחק שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ללא ניצחון. החבורה של דייויד מויס הפגינה אופי והשוותה בתוספת הזמן, אך אספה נקודה בלבד. ג’ארוד בואן כבש ראשון בדקה ה-10, יורי טילמאנס איזן בכדור עונשין מ-11 מטרים על סף היריבה להפסקה וריקרדו פריירה השלים מהפך בדקה ה-58. המילה האחרונה הייתה שייכת לקייג דוסון, שכבש שער דרמטי בדקה ה-91 וחילק את הנקודות.

ניוקאסל – אסטון וילה 0:1

מגמת ההתאוששות של המגפייז נמשכה עם ניצחון שלישי ברציפות ומשחק חמישי רצוף ללא הפסד בליגה. קיראן טריפייר, הרכש מאתלטיקו מדריד שהשתלב מצוין, הבקיע בכדור חופשי נפלא בדקה ה-35. שער של אולי ווטקינס נפסל לאחר התערבות מערכת ה-VAR והקבוצה של ג’רארד נותרה במרכז הטבלה ועם משחק שני ברציפות ללא ניצחון.
4 צפייה בגלריה
טריפייר חוגג
טריפייר חוגג
טריפייר חוגג
(רויטרס)
מילאן כובשת את הפסגה עם 0:1 על סמפדוריה