1 צפייה בגלריה
אבוקות בבלומפילד
אבוקות בבלומפילד
אבוקות בבלומפילד
(רדאד ג'בארה)
אם לא די בהפסד 3:2 הדרמטי למכבי תל אביב בדרבי, הפועל ת”א קיבלה היום (ראשון) עונש בעקבות זריקת החפצים והאבוקות של הקהל שלה בבלומפילד במשחק נגד הצהובים, כשאוהדי הקבוצה של קובי רפואה לא יוכלו להכניס אביזרי עידוד למשחקים עד סיום העונה – גם בבית וגם בחוץ. המכתב נשלח למנכ"ל חברת היכלי הספורט המפעילה את אצטדיון בלומפילד ונחתם על ידי שי ג'רסי, סנ"צ קצין אג"מ של מרחב יפתח.
במכתב כתוב כי: "במהלך המשחק הושלכו ע"י אוהדי הפועל ת"א משערים 4-5 לעבר כר הדשא 38 אבוקות. כתוצאה מכך המשחק הופסק למשך דקות ארוכות והוגש טיפול רפואי לתשעה אוהדים ללא פינוי. לאור אירועי האלימות והסכנה לשלומם וביטחונם של באי המשחק, אוהדים, שחקנים, מאבטחים ואנשי כוחות הביטחון, הוחלט על ידי מפקד המרחב לאסור הכנסת ציוד עידוד מכל סוג שהוא עד תום עונת הכדורגל הנוכחית".
יובאנוביץ' או זהבי: הדרבי הטריף את הרשת
עוד נכתב: "חשוב לציין כי איסור זה איננו מהווה סנקציה או ענישה כל שהיא אלא מטרתה היא למזער ככל שניתן את הפגיעה בחפים מפשע כתוצאה משימוש פחזני בחומר נפץ אשר מהווה סכנה חמורה לשלומו ובטחונו של הקהל, השחקנים ובאי האצטדיון, ובנוסף מסייע לאתר את אותם פורעי חוק כאשר הציוד לא יהווה חסם לאמצעים הטכנולוגים הקיימים ברשותנו וברשות הגורמים האזרחיים לאיתור החשודים".
"לאור מה שנאמר ובהתאם לתיקון הנוהל מרחב יפתח מתנגד להכנסת ציוד עידוד לקבוצת הפועל ת"א בכל המשחקים - בית וחוץ - וזאת בהתאם לתיקון בנוהל אביזרי עידוד מותרים בספורט", הוסיפו.