1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
(נעם מורנו)
לאחר ההפסד 2:0 למכבי נתניה אמש במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל, הערב (ראשון) התקיימה ישיבת וועד של הפועל ירושלים בנוכחות המנכ”ל שרצקי, המנהל המקצועי שי אהרון ונציגי השותפים.
זו הייתה ישיבה ארוכה ואמוציונלית בסיומה הוציאה הפועל ירושלים את ההודעה הבאה: “במהלך הישיבה נשקלו לעומק דרכי הפעולה והאלטרנטיבות האפשריות לקראת השליש האחרון של העונה, על מנת להשאיר את הקבוצה בליגה. בסיום הישיבה הוחלט ברוב קולות על המשך תמיכה בצוות המקצועי ובשחקנים מתוך אמונה שמה שהביא אותנו כל הדרך לליגת העל הוא גם מה שישאיר אותנו שם. אנחנו בטוחים שתמשיכו לחזק ולדחוף את הקבוצה ב-11 המחזורים הקרובים, כמו שעשיתם לאורך כל העונה ובמיוחד בשבועות האחרונים. זוהי תקופה לא פשוטה עבור כולם. זה חלק מחייו של מועדון כדורגל, ורק ביחד נמשיך להוביל את המועדון להישגים”.
שי אהרון המנהל המקצועי הגיב לאחר הישיבה: “למרות התוצאות האחרונות, הצוות המקצועי והשחקנים כולם ממוקדים וחדורי מוטיבציה להשלים את המשימה ולהישאר בליגה. אני גאה להיות חלק מארגון שיודע לבסס את החלטותיו על שיקולים ענייניים בלבד, מתוך הבנה שיציבות ואמון באנשים הם אלה שהובילו את המועדון להצלחות”.
יובאנוביץ' או זהבי: הדרבי הטריף את הרשת