3 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(נעם מורנו)
סטטוס קוו: הפועל חיפה ובני סכנין נפגשו הערב (ראשון) לקרב חשוב על המאבק על הפלייאוף העליון אך סיימו ב-1:1 מאכזב שלא ממש עזר לאף אחת מהן לטפס מעלה והשאיר אותן באותו המיקום בטבלה.
רגע לפני התגובות משני הצדדים, נוסיף כי אצל האדומים-מהכרמל זעמו בעקבות הפגיעה של מרוואן קבהא במתיאה ליואיץ’. בקבוצה אמרו: "רק בנס מתיאה לא שבר את הקרסול, אבל לא השופט ולא צוות ה-VAR התייחסו לעבירה ואפילו כרטיס צהוב לא נשלף. כל הקרסול שלו עם סימני סטופקס. ככה השופטים שומרים על שלום השחקנים?".
3 צפייה בגלריה
הקרסול של מתיאה ליואיץ'
הקרסול של מתיאה ליואיץ'
הקרסול של מתיאה ליואיץ'
(באדיבות הפועל חיפה)
מאמן הפועל חיפה, אלישע לוי, אמר בסיום: “משחק חשוב מאוד, מיותר לציין. קודם כל השחקנים נתנו הכל, שמו את הכל על המגרש. היינו צריכים לדעת שמשחק כזה הולך לכאן או לכאן, היינו צריכים לשמור. היו לנו כמה הזדמנויות לעשות את השני במעברים יפים ולא הצלחנו. שחקנים עשו הכל ונבוא למשחק הבא ונראה מה יקרה. אנחנו נאבקים על הפלייאוף והסיכויים פחותים עכשיו אבל בכדורגל צריך להיאבק עד הסוף ואין לדעת אף פעם. לא לקחנו פה, ניקח במקום אחר. אני מאמין בהכל, בכדורגל הכל יכול להיות. היום לקחנו נקודה, צריך לקחת ממקומות אחרים ונראה מה יהיה. ניתן את המקסימום, אני מקווה שהשער של ממן יספיק לפלייאוף עליון. זה באמת שער יפה, עשינו את המקסימום ונבוא למשחק הבא”.
מאמן בני סכנין, חיים סילבס, שיתף: “קודם כל אני לא מרוצה מתיקו כי רצינו לנצח אבל במשחקים כאלה, שאתה נקלע לפיגור כזה, אין מה לעשות. התחלנו משחק נהדר, אני חושב שהשער של הפועל חיפה הגיע מהאיום הראשון שלהם לכיוון השער. זאת הייתה בעיטה מדהימה ובשביל זה באים לראות כדורגל וחבל שזה בצד שלנו. זה הכניס אותנו לאתגר מנטלי לא פשוט, הפועל חיפה הייתה צריכה את הניצחון הזה כמו אוויר לנשימה אבל כפינו את סגנון המשחק שלנו. לא הגענו ליותר מדי מצבים אבל שלטנו במגרש, יצאנו קדימה ולא היה רגע במשחק שבו לא רצינו לנצח. בסופו של דבר חזרנו בצורה יפה ובמשחק לא פשוט. בדרך כלל ברגעים כאלה נפתחים השטחים ואפשר לקבל את השני, לא היינו רחוקים מכך”.
3 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(עמרי שטיין)
על העובדה שרצה להחליף את איברהימה קונטה שכבש את השוויון, אמר המאמן: “ הימרנו וזה השתלם. רציתי לרענן משהו בהתקפה אבל השחקנים עשו את מה שצריך והחילופים מתעכבים”. על החלטות השיפוט אמר סילבס: “מה אני אעשה? מה אני יכול לעשות? הייתה יד והיה נראה שהיה פנדל אבל יש VAR ואנחנו צריכים לסמוך על זה. נכון, זה מכעיס אבל ממשיכים הלאה”.
יובאנוביץ' או זהבי: הדרבי הטריף את הרשת