1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(איציק בלניצקי)
פרשת כוכב העבר החשוד בעבירות מין רק מסתעפת. היום (ראשון) נודע על כך שהמתלוננת שלחה מכתב למשטרת ישראל, לתחנת גלילות, באמצעות עו”ד שרון נהרי ובו טענות קשות שהופעלו עליה לחצים לסגת מהתלונה, כולל על ידי בני משפחתה, וזאת במקביל לפעולות שנעשו על ידי גורמים שונים במטרה לשבש את החקירה.
“פעולות השיבוש החמורות שנעשו ע”י גורמים שונים הן בראש ובראשונה בדמות מעשיו של חוקר פרטי הנשכר לכאורה על ידי החשוד ופעל לשיבוש החקירה באמצעות ניסיונות לקבלת מידע אודות החקירה באמצעות אמצעים פסולים שנועדו לזהם את החקירה ולהעביר פרטים מגרסתה של המתלוננת לידיעתו של החשוד”.
“באופן דומה אחיה של המתלוננת הפעיל עליה לחצים פסולים תוך נקיטה במניפולציות רגשיות, בניסיון להניא אותה מלהמשיך בהליך בירור התלונה שהגישה בזמנו. זאת ועוד, גורם נוסף שפעל לכאורה בניסיון לבצע תיאום גרסאות ולפגום באמינות גרסתה של מרשנו, אשר פעלה בתיאום עם החשוד למען סיכול הליך בירור התלונה”.
“שלל פעולות פסולות אלו, לצד הלחצים שהופעלו על ידי מרשתנו על ידי גורמים המקורבים אליה בגרסה משפחתית, הביא בסופו של יום לכך שתחזור בה מתלונתה, מה שהביא עמו את סגירת התיק. בעניין זה יצוין כי הראיות והתימוכין לשלל הטענות המובאות כאן מגובות בשלל מסרונים הנמצאים הן ברשותכם והן ברשות מרשנו”.
עורכי הדין משה גלעד ורינת גלעד פרל, המייצגים את שחקן העבר, מסרו בתגובה על טענות המתלוננת: “אין לנו ולמרשנו שום מושג קלוש על מה היא מדברת ולדעתנו זאת שוב עלילה מכיוון שהראיות מטעמנו המצויות במשטרה מראות באופן חד משמעי שמרשנו לא עשה שום עבירה”.