3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה ביציעים בקריית שמונה
אוהדי מכבי חיפה ביציעים בקריית שמונה
אוהדי מכבי חיפה ביציעים בקריית שמונה
(ניסן עייש)
מכבי חיפה תפגוש הערב (שני) ב-20:15 את עירוני קריית שמונה לקרב חשוב בו אם האלופה תנצח היא תפתח פער של חמש נקודות מהפועל באר שבע השנייה. משטרת ישראל נערכת למשחק בו האצטדיון העירוני בק”ש יהיה מלא עד אפס מקום.
בהודעה של דוברות המשטרה נכתב: כוחות משטרה רבים ביניהם לוחמי יס"מ, פרשים, כלבנים, כלבנים לאיתור חומרי נפץ, לוחמי משמר הגבול ושוטרים סמויים פרושים במעגלים קרובים ורחוקים על מנת לשמור על הסדר וביטחון הציבור.
שוטרי משטרת ישראל יקימו מחסומים וחסימות בכניסות לעיר ובתוכה, והכניסה לאזור האצטדיון והשכונות המקיפות תותר רק לאוהדים שרכשו כרטיסים למשחק. תושבי השכונות מתבקשים להצטייד בתעודות זהות כולל הספח בו רשום מקום מגוריהם על מנת שיוכלו להיכנס לשכונות.
3 צפייה בגלריה
כוחות משטרה
כוחות משטרה
כוחות משטרה
(ראובן שוורץ)
כל הכרטיסים למשחק נמכרו, אין איסוף בקופות. ספסרות ומכירת כרטיסים בסמוך למגרש ובשכונות הסובבות אותו, כמו גם רוכלות, אסורות בהחלט וקנסות יינתנו לעבריינים. אוהדים ללא כרטיסים - אין למה להגיע לעיר קרית שמונה.
אוהדים המצוידים בכרטיסים שיגיעו ברכב יופנו למגרשי חניה יעודים, רכבים שיחנו שלא כחוק - יגררו. בוצע בידוק קפדני ברכבי האוהדים ולנכנסים לאצטדיון, לא תותר הכנסת נשק, אלכוהול ואמצעי פירוטכניקה, שוטרים מחוץ לאצטדיון ובתוכו יעזרו בכלבים ויבצעו חיפוש על גוף ובתיקי הבאים.
3 צפייה בגלריה
האבוקות שהושלכו מיציע אוהדי מכבי חיפה
האבוקות שהושלכו מיציע אוהדי מכבי חיפה
האבוקות שהושלכו מיציע אוהדי מכבי חיפה
(רדאד ג'בארה)
אוהדים שיגיעו שיכורים או תחת השפעת אלכוהול גם אם יש בידם כרטיס כחוק לא יורשו להיכנס לאצטדיון. האוהדים שרכשו כרטיסים, מתבקשים להגיע כשעתיים-שלוש לפני תחילת המשחק על מנת למנוע עומסי תנועה בצירים המובילים למגרשי החניה, ועל מנת למנוע עומס בכניסה לאצטדיון.
כוחות משטרה גדולים ביניהם שוטרים סמויים וסדרנים ישמרו על הסדר בתוך המגרש. משטרת ישראל לא תאפשר כל גילוי אלימות פיזית ומילולית בתחומי האצטדיון ומחוצה לו, או פגיעה ברכוש. המשטרה תמצה את הדין עם המעורבים. שוטרים נושאי נשק שאינם בתפקיד נדרשים להגיע עם תעודת מינוי.
קיימת חשיבות רבה לאחריות המשותפת של קבוצות הכדורגל, האוהדים, והתאחדות הכדורגל בריסון וצמצום האלימות ובשמירה על ביטחון הציבור. מדובר באירוע תרבותי – ספורטיבי ולכן מצופה מקהל האוהדים והשחקנים לנהוג ברוח ספורטיבית ולגלות איפוק על פי נורמות ראויות.
מכות, פצועים ועצורים לפני הדרבי של ת״א