2 צפייה בגלריה
סבטקוביץ', זסנו כנעאן ובילו
סבטקוביץ', זסנו כנעאן ובילו
סבטקוביץ', זסנו כנעאן ובילו
(שחר גרוס ועמרי שטיין)
במכבי תל אביב ממשיכים להכין את הקיץ ומבצעים מעקב מתמשך אחרי ארבעת השחקנים המשמעותיים של מ.ס אשדוד. גם במחזור סוף השבוע החולף שלחו הצהובים סקאוט שלהם המתמחה במעקב אחרי שחקנים כדי שיצפה בחמודי כנעאן, עוז בילו, זוהר זסנו ועוז בילו. כמובן שהרושם מהמשחק הספציפי הזה לא היה חיובי, כאשר אשדוד נראתה לא טוב מול עשרה שחקנים של הפועל באר שבע ובסיום סחטה נקודה בלבד.
מדובר בארבעת השחקנים המוכשרים ביותר שיש באשדוד ואין זה סוד שברק יצחקי, המנהל המקצועי של הצהובים, רוצה מאוד לראות את כנעאן מגיע לקריית שלום. זסנו, מגן ימני שפורץ העונה, נחשב לאופציה ישראלית שיש לעקוב אחריה, עוז בילו משחק בכנף, עמדה בעייתית בכדורגל הישראלי בימים אלה ולגבי סבטקוביץ׳ הוא מוביל את ההגנה של אשדוד וכבר בחלון האחרון הייתה בדיקה דרך גורם שלישי מול אשדוד האם יש אפשרות להעבירו לקריית שלום בטרייד, מה שנדחה על הסף עוד לפני שהגיע לכדי משא ומתן.
בכל אופן, הצהובים ממשיכים לעקוב אחרי השחקנים כדי להחליט על מי מהם ילכו בקיץ, כאשר על פי כל ההערכות, את כנעאן ינסו לצרף וצפויה עליו תחרות לא פשוטה בכלל בעיקר מול הפועל באר שבע וכנראה שגם מול קבוצות בחו״ל. יש לציין כי סקאוטים של מכבי ת״א נוכחים במשחקים של היריבות הבאות כדי להכין עליהן דו״ח למאמן מלאדן קרסטאיץ׳ אך זהו לא המצב שכן לצהובים לא צפוי משחק קרוב מול אשדוד או באר שבע.
2 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(רדאד ג'בארה)
בנושא אחר, כשהם מעודדים מהניצחון בדרבי, הצהובים החלו בהכנות למשחק מול פ.ס.וו איינדהובן ביום חמישי בקונפרנס ליג. זהו המשחק הראשון מבין שניים על הזכות להעפיל לשלב שמינית הגמר ובמועדון נרגשים מאוד מהמעמד וכמובן מהמפגש המחודש מול האקס, ערן זהבי, אותו הם מקווים להחזיר בקיץ לקריית שלום.
קרסטאיץ' וביטון לאחר הניצחון בדרבי