1 צפייה בגלריה
נערים א' של עירוני נשר
נערים א' של עירוני נשר
נערים א' של עירוני נשר
(באדיבות עירוני נשר)
קבוצת הפועל חיפה נפרדה ב-1:1 עם מכבי קריית אתא וירדה לראשונה העונה מהמקום הראשון לטובת עירוני נשר, אותה מאמן ירין איבגי, שהגיע ממכבי חיפה. "עובדים בצניעות ועלינו למקום הראשון בזכות"
סוף שבוע גדוש בכדורגל הביא עמו מהפך בטבלת ליגת נערים א' ארצית צפון, כאשר עירוני נשר, שפירקה 0:7 את מועדון ספורט קדימה צורן, עלתה למקום הראשון בטבלה, למרות שטרם הסתיים המחזור ה-22 בליגה. כך או כך, מי שמתמודדות חזק על המקום הראשון הן עירוני נשר והפועל חיפה.
מכבי אחי נצרת והפועל הרצליה די רחוקות מהמקומות השני והשלישי ועל כן, נכון לכרגע, אינן מהוות סיכון ממשי בעבור האדומים מחיפה וכמובן בעבור עירוני נשר, שקטפה את ראש הטבלה בסוף השבוע האחרון.
עירוני נשר, אותה מאמן ירין איבגי שהגיע ממכבי חיפה, עשתה צעד משמעותי לאליפות ועליית ליגה מבחינתה, אחרי שניצחה את מועדון ספורט קדימה צורן, בזמן שהפועל חיפה נאלצה לגדר תוצאת תיקו מקרית אתא, שנלחמת על חייה בתחתית הטבלה. יגל דהן כבש שלושער בתוך רבע שעה, יואב בן צבי השלים צמד ואביה דוד כהן, יחד עם אחמד טאהא קבעו את תוצאת המשחק. צורן עמוק בתחתית וללא שינוי של ממש צפויה לרדת בתום העונה.
הפועל חיפה של איציק כהן, נאלצה להיפרד משתי נקודות, אחרי תיקו 1:1 מול מכבי עירוני קריית אתא שנמצאת בתחתית הטבלה ונאבקת על חייה. קריית אתא עלתה ליתרון בדקה ה-40 משער של מוחמד חמדוני, חיפה השוותה התוצאה בדקה ה-60 משער של אחמד המאם.
ירין איבגי, מאמן עירוני נשר, אמר בסיום המשחק: "לאורך עונה שלמה תמיד יש תקופות שהן פחות טובות ותקופות יותר טובות. אנחנו כרגע נמצאים בתקופה מעולה בצבירת הנקודות, ברוב המשחקים מציגים יכולת טובה ועלינו למקום הראשון בזכות, אבל כל זה קורה בצניעות, בעבודה קשה בכל אימון, בהכנה למשחקים בצורה נכונה והכי חשוב באמונה שעד שזה לא נגמר זה לא נגמר”.
איבגי הוסיף: “חשוב לי מאוד להעביר מסר לשחקנים בכל אימון להישאר עם רגליים על הקרקע ולהסתכל על עצמינו ולא על אחרים. ליהנות מהרגע בניצחונות יום יומיים ואז עובדים הכי קשה עם העיניים נשואות למשחק הבא, ואותו דבר כמובן גם באיבוד נקודות. המאבק יהיה עד השנייה האחרונה, מי שיהיה הכי חזק מנטלית ויידע לקחת נקודות גם בכוח אם צריך הוא זה שיעלה ליגה, ואנחנו נעשה הכל שזה יהיה אנחנו".
האם זה השער העצמי המביך בהיסטוריה?