1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי והפועל חיפה
אוהדי מכבי והפועל חיפה
אוהדי מכבי והפועל חיפה
(עמרי שטיין)
העיר חיפה כבר מתכוננת לקראת הדרבי הגדול שיתקיים בעוד קצת פחות משבועיים (26 בפברואר) ויפגיש את מכבי והפועל המקומיות. היום (שני) הודיעו האדומים, שיארחו את המשחק, על פתיחת מכירת הכרטיסים, אולם אחרי כשעה בלבד המכירה הוקפאה על ידי המארחת שעושה סדר מחדש בנושא הכרטיסים.
לאחר מכן הפועל חיפה חידשה את המכירה ומסרה: “בכדי לוודא שהיציעים המיועדים לאוהדי הקבוצה יאוישו על ידי אוהדי הפועל חיפה בלבד, נאפשר בשלב ראשון רכישה ליציעים אלה (מזרחי וכסף) רק לבעלי מנוי למשחקי הפועל חיפה או רוכשי כרטיסים למשחקי הקבוצה בשנים האחרונות”.
אוהדי הירוקים יאכלסו את היציעים צפוני, צפוני משפחות ודרומי ובסך הכול קיבלו 18,000 כרטיסים. האדומים יישבו ביציע המזרחי וביציע הכסף ו-8,000 כרטיסים הוקצו עבורם.
כרטיס ליציע המזרחי יעלה 60 שקלים, בעוד כרטיס ליציע הכסף יעלה 80 שקלים (לפני עמלות). מכבי חיפה תפתח את המכירה במהלך השבוע והערכה היא שכל 18 אלף הכרטיסים יאזלו. כאמור, הפועל חיפה הקפיאה את המכירה אחרי שעה אחת במהלכה נמכרו 70 כרטיסים ועושה סדר מחדש.
בהפועל מבינים כי בעקבות מצב הקבוצה בטבלה הם יתקשו להביא 8,000 אוהדים ולא מן הנמנע כי בהמשך הירוקים יקבלו הקצאה נוספת. לפי קצב המכירה תהיה הערכת מצב נוספת. על פי ההערכות האדומים צפויים להניב רווח של 1.5 מיליון שקלים.
קריאף, עדי ואבוקסיס לאחר הניצחון על פ"ת