5 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה וקארים בנזמה
קיליאן אמבפה וקארים בנזמה
קיליאן אמבפה וקארים בנזמה
(רויטרס)
אחד הקרבות החמים והמסקרנים שליגת האלופות יכולה להציע לנו הגיע כבר בשלב שמינית הגמר כאשר פאריס סן ז’רמן תארח מחר (שלישי) ב-22:00 לקרב אדיר במשחק הראשון מבין שניים.
במסיבת עיתונאים לקראת פ.ס.ז’ אמר בנזמה, שעדיין בסימן שאלה למשחק וכשירותו תיבחן לקראת פתיחתו: “עבדתי הרבה שעות וקשה, אני מרגיש הרבה יותר טוב. לקחתי את הימים האחרונים כדי להתאושש. אלו היו שלושה שבועות קשים, אני מרגיש מוכן לשחק. הקבוצה גם הצליחה לנצח בלעדיי”.
הצרפתי הוסיף וגם קרץ לחברו: “יהיה משחק גדול ומיוחד לשחק נגד קיליאן אמבפה, כי אנחנו ביחד בנבחרת וכפי שכולם יודעים, הוא עשוי יום אחד להגיע לריאל מדריד. הכי חשוב לנצח, ואז נהיה חברים”. בנזמה התייחס ליריבה: “כל שחקני פאריס טובים, זו קבוצה מצוינת, אני חושב שאין פייבוריטית ומי שתהיה טובה יותר תנצח. צריכים להיות במאה אחוז יכולת מול יריבה כזו”.
5 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
(רויטרס)
קרלו אנצ’לוטי אמר: “המילה האחרונה בנוגע לבנזמה תהיה שלי, שלו ושל הרופאים. אם הוא בסדר אז ברור שישחק, אבל נדע בהמשך. יש לי תחושות טובות וביטחון בשחקנים, נפגוש יריבה עם שאיפה לזכות בליגת האלופות, זה משחק שיכול היה להיות גמר. פוצ’טינו עושה שם עבודה טובה. זה יהיה משחק בין שתי קבוצות שמכירות את היכולת אחת של השנייה, יש לחץ מהמשחקים מהסוג הזה, אבל זה חיובי”.
בתוך כך, ויניסיוס ג’וניור, התכונן להתמודדות וסיפר על סגנון המשחק שלו ואיך הוא מביא אותו לידיי ביטוי על המגרש: “לסגנון המשחק שלי יש הרבה אופי. אני לא מפחד לעשות טעויות ואם אעשה אותן, אני פשוט אמשיך לנסות. אני משחק בשמחה. אני מאמין שהשתפרתי הרבה ועדיין יש לי הרבה מקום לשיפור כי אני צעיר מאוד ואני אוהב ללמוד מהשחקנים הגדולים שמשחקים כאן. אני מאוד שמח, כולם כאן מנסים לעזור לי כמה שהם יכולים כדי שאוכל להשתפר וללמוד כמה שיותר כדי לעזור להצלחת הקבוצה. תמיד היה לי ביטחון בעצמי, אבל כשאתה מתחיל להבקיע יותר שערים ולסייע לקבוצה אתה הופך להיות חשוב יותר עבורה ואתה מקבל יותר ביטחון”.
על המאמן קרלו אנצ’לוטי אמר הברזילאי: “הוא מאמן נהדר שזכה בהרבה גביעים והוא אוהב שחקנים צעירים. הוא סומך עלינו ונותן לנו את הביטחון שאנחנו צריכים. הוא מאוד יסודי בעבודה שלו, מה שאומר שיש לי עוד לאן להשתפר. קרלו מדבר איתנו הרבה בגלל שאנחנו צעירים מאוד, לפעמים סתם פשוט לדבר זה דבר נחמד. אנחנו צופים בהרבה סרטונים ואנחנו משחקים די הרבה, הוא עושה את זה בעיקר איתי, עם מיליטאו, רודריגו וקמאבינגה כי אנחנו צעירים וזקוקים לתשומת הלב הזו”.
5 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם ויניסיוס ג'וניור
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם ויניסיוס ג'וניור
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם ויניסיוס ג'וניור
(הטוויטר הרשמי של ריאל מדריד)
על העונה הטובה שעוברת עליו לעומת העונה הקודמת: “אני שמח מאוד שפתחתי את העונה בצורה טובה, אבל אני מאמין שהפתח היה בעבודה הקשה שבתקופת החגים. התאמנתי כדי שאוכל להרים את עצמי ברמה נוספת. אני רוצה להמשיך לעשות משחקים טובים עד סוף העונה כי מה שנותר לנו זה משחק חשובים מאוד”.
הברזילאי הוסיף: “עבדתי על הכושר שלי, ומיד כשהגעתי למדריד התחלתי בדיאטה כדי שאוכל להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי. בהתחשב בעובדה שחזרתי אחרי החברים שלי לקבוצה, ידעתי בראש שלי שאני צריך להיות מוכן כי כשאגיע לכאן יהיו לי רק כמה ימים של אימון לפני המשחק, מכיוון שרק שיחקתי בקופה אמריקה. אני חושב שהתכוננתי טוב לעונה. אני תמיד עושה זאת, אבל הפעם זה היה שונה כי אני בוגר יותר ואני יודע מה אני צריך לעשות כדי להשתפר”.
על קארים בנזמה סיפר ויניסיוס: “הוא אדם נהדר ושחקן נהדר. הוא עושה כל מה שביכולתו כדי לעזור לי על המגרש וגם מחוצה לו. הוא נתן לי כמה טיפים, אבל כמובן שהוא עושה את זה יותר על המגרש. זה חלום שהתגשם לשחק איתו. הוא שחקן שראיתי רק במשחקי וידאו והאיכות שלו היא מדהימה. אני חושב שמעולם לא שיחקתי עם חלוץ ברמה שלו. הוא שחקן שונה מהשאר והוא מביא הרבה ערך מוסף לקבוצה שלנו. בכל פעם שהוא לא על המגרש אנחנו מתגעגעים אליו”.
5 צפייה בגלריה
בנזמה מודה לוויניסיוס על הבישול
בנזמה מודה לוויניסיוס על הבישול
בנזמה מודה לוויניסיוס על הבישול
(רויטרס)
ויניסיוס הוסיף: “מההתחלה הוא תמיד נתן לי תמיכה וביטחון. מלכתחילה נתתי לו את המקום שלו והא נתן לי את שלי. ניסינו לשפר את הקשר בינינו כדי שנוכל להפיק תוצאות טובות יותר עבור המועדון. הוא עזר לי לעזור יותר, לכבוש יותר ולעזור לקבוצה יותר. 150 הופעות? אני בן 21 ואחרי ששיחקתי כל כל הרבה משחקים עבור המועדון הגדול בעולם, זה דבר מדהים עבורי. אני יודע כמה זה חשוב כי אני רוצה להישאר כאן עוד הרבה זמן ולשבור הרבה שיאים. אני רוצה להיות שחקן גדול ולשחק משחקים רבים עם החולצה הלבנה”.
5 צפייה בגלריה
ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור
(רויטרס)
הברזילאי סיכם: “אני עוקב אחרי הסטטיסטיקה. כשהגעתי ל-100 משחקים, הייתי בין ארבעת השחקנים הצעירים ביותר שהגיעו להישג הזה בהיסטוריה של ריאל מדריד. זה ממש חשוב. כולם אגדות שרשמו משחקים נהדרים כבר בגיל צעיר: איקר קסיאס, ראול, וקמאצ’ו. בשבילי, להיות הרביעי זה ממש חשוב. הם היו שחקנים גדולים כאן. הם אגדות מועדון שעשו דברים גדולים עבור ריאל מדריד”.
ריאל מדריד נעצרת ע"י הצגת שוער אדירה