1 צפייה בגלריה
יוזמה יפה של אופ"א
יוזמה יפה של אופ"א
יוזמה יפה של אופ"א
(רויטרס)
בזמן שבלא מעט מקומות יש טענות על כך שהאוהדים לא נספרים כמעט, באופ”א החליטו היום (שני) רשמית על צעד מבורך ולא שגרתי, כאשר יחלקו 10 אלף כרטיסים בחינם לגמר ליגת האלופות השנה, ובסך הכול 30 אלף כרטיסים בחינם לגמרי התחרויות באירופה בעונה הנוכחית.
נשיא אופ"א, אלכסנדר צ'פרין, הודיע ​​היום כי לאוהדי הקבוצות המשתתפות בגמר תחרות המועדונים השנה יוצעו מספר ניכר של כרטיסים בחינם, כל זאת על מנת להודות לקהל על התמיכה הרבה במהלך משבר הקורונה. כל קבוצה תוכל לחלק את הכרטיסים לפי מתווה שלה (לוותיקים ביותר, מנויים, או כל אופן חלוקה אחר).
אופ”א רוצה להתחשב באוהדים ובנוסף החליטה על כרטיס אחיד לשלושת גמרי ליגת האלופות הבאים, כאשר כרטיס לקטגוריה 4 באצטדיונים יעלה 70 אירו (הטבעת המרוחקת יותר באצטדיון) ובקטגוריה 3 יעלו 180 אירו.
צ'פרין אמר: "אוהדי הכדורגל הם נשמת החיים של המשחק וחשבנו שזה יהיה נחמד לכבד את הקשיים שלהם ולהכיר בהם, אחרי שנתיים בהם לא הצליחו להגיע באופן מלא. לאוהדים יש חלק בלתי נפרד מהכדורגל”.
החלוקה: 10 אלף כרטיסים בחינם לגמר ליגת האלופות, 8 אלף כרטיסים לגמר האירופית, 6 אלף כרטיסים לגמר הקונפרנס ליג ועוד 6 אלף לגמר ליגת האלופות לנשים.
למה הסתירו למסי את הנעל בצילום של פ.ס.ז'