4 צפייה בגלריה
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
(עמרי שטיין)
למרות רעשי הרקע והביקורת הקשה שספג מאיזי שרצקי, סלובודאן דראפיץ’ הפתיע רבים והוביל את עירוני קריית שמונה לניצחון 1:2 על מכבי חיפה הערב (שני). בכך, המאמן של הצפוניים גם קטע רצף של שלושה הפסדי ליגה, זאת במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל.
דראפיץ’ המרוצה אמר בסיום: “שיחקנו מול הקבוצה הטובה בארץ, התכוננו טוב למשחק הזה, היה לנו ביום שני משחק אז היו לנו מספיק ימים להתכונן. זה חשוב מאוד מבחינתנו, גם שלוש נקודות, בליגה הזו צריך להסתכל גם למטה ואלו החיים שלנו. אני שמח שזה נגמר כמו שזה נגמר”.
בנוגע לאמירות של איזי שרצקי, אמר מאמן ק”ש: “מאמן צריך לעבור את התקופות האלו, המקצוע שלנו לא קל. דברים כאלה קורים, אולי לא בפומבי, אבל יש ויכוחים וביקורות ואי הסכמות על דברים. בעל הבית רואה דברים אחרת, אין בעיה עם הדברים האלה. לפעמים צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה. אנחנו קבוצה הכי צעירה בליגה, בדרך כלל משחקים עם שני זרים, ככה שאנחנו מנסים לעשות מקסימום עם הקבוצה הזו ולעבוד כמו שצריך. על הדברים האחרים אני אשב עם בעל הבית ונפתור את הבעיות”.
4 צפייה בגלריה
נטע לביא בפעולה
נטע לביא בפעולה
נטע לביא בפעולה
(עמרי שטיין)
המאמן גם סיפר האם חשב להתפטר: “אני מקבל ביקורת ולא משנה אם היא ככה או ככה. כל עוד שחדר ההלבשה שלי חזק אני פה בשביל השחקנים. הגעתי לקבוצה הזו כשהיו לה שמונה נקודות, אנחנו עם 28 היום. המטרה הייתה להשאיר את הקבוצה בליגה. עכשיו אנחנו רעבים ורוצים יותר, יש לנו משחק חשוב מול הפועל ב”ש. כל עוד למאמן יש חדר הלבשה ושחקנים שצריכים אותו, אז הוא צריך להמשיך ולא משנה מה יהיה בחוץ. נפתור את הבעיות דרך ניצחונות”.
4 צפייה בגלריה
עלי מוחמד מוקף בשחקני קריית שמונה
עלי מוחמד מוקף בשחקני קריית שמונה
עלי מוחמד מוקף בשחקני קריית שמונה
(עמרי שטיין)
“באתי לפני המשחק לשחקנים ואמרתי להם ‘כל מה שקורה זה ביני לבין בעל הבית, הוא משקיע הרבה בקבוצה ובעיר ואנחנו נסדר הכול, תתעסקו רק בלנצח במגרש’, ככה צריך להיות. מישהו אחר יעשה את העבודה שלו, צריכים להמשיך הלאה. מה שיש לי להגיד לאיזי אגיד לו בארבע עיניים”, סיכם.
כמו כן, גם עאיד חבשי התייחס להתמודדות ולדרמה שהתחוללה לפני המשחק: “אנחנו יודעים ששיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בארץ, האלופה. הצוות הכין אותנו הכי טוב שאפשר למשחק הזה והשגנו ניצחון גדול”.
כשנשאל על היום המאתגר, הבלם הגיב: “אני רוצה להתחיל בזה שאני אומר בשמי ובשם הקבוצה, תודה לאיזי שנתן לנו מוטיבציה, אנחנו אוהבים את איזי והוא נתן המון למועדון, ותודה לסלובו, שאנחנו אוהבים והוא מאמן מדהים. ניצחנו נגד הקבוצה הכי חזקה בארץ והלוואי שנמשיך ככה. אמרנו כל השחקנים לפני המשחק שאנחנו חייבים לנצח בשביל איזי ובשביל סלובו ועשינו את זה, אין שמחים מאיתנו. הפלייאוף העליון? אנחנו תמיד באים ומאמנים. אף אחד לא האמין שננצח היום ועשינו זאת. שבוע הבא מחכה משחק קשה, אבל נקווה להמשיך לנצח. מאחל הצלחה למכבי חיפה בהמשך”.
4 צפייה בגלריה
דין דוד מול עאיד חבשי
דין דוד מול עאיד חבשי
דין דוד מול עאיד חבשי
(עמרי שטיין)