2 צפייה בגלריה
דור קלדרון ושי נתן
דור קלדרון ושי נתן
דור קלדרון ושי נתן
(הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)
הדרבי השלישי של העונה בעיר ראשון לציון, נצבע בצהוב, בתום דרמה ענקית הערב (שני). כבר ביום שני מצפה לנו דרבי נוסף, בפתיחת הסיבוב השני בבית העליון. הפעם בבית מכבי, הפועל תשיג נקמה מהירה?
שנים רבות עברו מאז הפועל ומכבי ראשון לציון הגיעו במצב כזה לדרבי, בו הן נמצאות במרחק רב מהצמרת הגבוהה, שם נאבקות רמה"ש ואשדוד. בהרכבים די מאולתרים, עם לא מעט חיסורים בשתי הקבוצות, הדרבי נפתח בסערה על ידי הפועל שכבר הוליכה ביתרון של שישה שערים במהלך המחצית הראשונה, בעיקר יכולת אדירה של אראל צייטלר (תשעה שערים).
מכבי נגסה ביתרון האדום לאורך המחצית השנייה, עד שאיזנה ל-29:29. עוז חממי העלה ל-29:30 לזכות הפועל. רותם סגל השווה דקה ו-35 שניות לסיום בשערו השביעי במשחק, שיקלושי עצר את סלס בהתקפה האחרונה של הפועל ו-20 שניות לסיום, לאחר פסק זמן, מכבי ניסתה להשיג את שער הניצחון. המהלך הראשון לא צלח, אך בשני ברנקו קנקרש הסתובב על המקום וכבש מתשעה מטרים את השער שהשלים את המהפך, כשנותרו שתי שניות על השעון. יותר דרמטי מזה אין
2 צפייה בגלריה
אראל צייטלר
אראל צייטלר
אראל צייטלר
(צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)
"דרמה מטורפת, משחק כדוריד לא מהגדולים בשנים האחרונות. הצלחנו להוציא המון אופי, המון רצון", סיכם ג'ו מתתיה, מאמן מכבי. "זה היה נראה במחצית הראשונה שאיבדנו את הדרך ואת עצמנו. אנרגיות לא טובות, תקשורת לא טובה. שמח מאוד שניצחנו. לא הכדוריד שאני אוהב לראות, אבל כל הכבוד לכל אחד מהשחקנים, כאשר בשני הצדדים היו חיסורים. שאפו גדול לאלדר שיקלושי".
במשחק נוסף שנערך הערב, בני הרצליה גברה על א.כ נס ציונה 31:35 (15:17). הרצליה משתווה עם 14 נקודות להפועל קרית אונו, שמשחק ההשלמה שלה מול חבל אילות שוב נדחה בגלל מאומתי קורונה. בכך, השתיים פותחות יתרון של ארבע נקודות על פני חבל אילות ומתקרבות להבטחת המקום בפלייאוף. מנגד, נס ציונה נותרת במקום ה-10 עם שמונה נקודות, שתיים בלבד יותר מאשר למכבי דימונה שמתחת לקו האדום.
וואו: 2 מועמדים לשער העונה נכבשו במשחק 1