2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ב"ש
אוהדי הפועל ב"ש
אוהדי הפועל ב"ש
(רדאד ג'בארה)
שחקני הפועל באר שבע קמו הבוקר (שלישי) אחרי יום אחד של חופש ליום עם הרבה תקווה, זאת לאחר שהפער ממכבי חיפה צומצם לשתי נקודות בלבד בעקבות ההפסד של הירוקים לקריית שמונה. כעת יתחילו בבירת הנגב בהכנות לקראת המשחק נגד הקבוצה מאצבע הגליל בשבת, בידיעה ודאית שהיא יכולה לעשות לא מעט צרות.
בבאר שבע היו בטוחים שהמוליכה תנצל את התיקו שלהם באשדוד ותברח, אבל קיבלו הזדמנות נוספת להדביק את האלופה. "זה שהפער הצטמצם לשתי נקודות אחרי האכזבה באשדוד זה נחמד, אבל אנחנו בוחרים להסתכל על עצמנו ואיך אנחנו משפרים את הקבוצה. כולם ראו אמש שקריית שמונה לא פראיירים וגם מכבי חיפה הגדולה יכולה למעוד. אם אנחנו רוצים לנצח את קריית שמונה, אנחנו חייבים את הקהל איתנו ביחד, זה הכח של הפועל באר שבע לפני הכל. אם הקהל לא יהיה איתנו, זה יהיה קשה", אמרו במועדון.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(שחר גרוס)
מאמן הקבוצה רוני לוי, שמתמודד עם ביקורות בלתי פוסקות מצד הקהל, ימשיך לעבוד באימונים על תבניות התקפה ושיפור משחק הלחץ והוא מתכנן מערך התקפי בשבת מול הקבוצה של סלובודן דראפיץ’.
איאד אבו עביד ומיגל ויטור ייעדרו בשבת בגלל צהובים וזה מוביל לשינויים במרכז ההגנה. חאתם עבד אלחמיד ואיתן טיבי יפתחו, כאשר אור דדיה והלדר לופס ישחקו בצדדים. מריאנו בריירו המורחק ייעדר גם כן, ודוד קלטינס ורועי גורדנה ינסו לשכנע את רוני לוי במי לתת אמון במקום הארגנטיני. רמזי ספורי חוזר מעונש הרחקה ישירות להרכב, כאשר דנילו אספריה וניקיטיה רוקאביצה יפתחו גם כן. גם שגיב יחזקאל שהרשים עם שער גדול, עשוי לקבל את הקרדיט בהרכב. באימון הבוקר של הקבוצה חאתם עבד אלחמיד ערך אימון חלקי בלבד כחלק מהטיפול של הצוות הרפואי בכל עניין המתיחה במפשעה שלו.
ויטור ולוי לאחר ההפסד למכבי נתניה