2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו פאני ודין דוד מאוכזבים
מוחמד אבו פאני ודין דוד מאוכזבים
מוחמד אבו פאני ודין דוד מאוכזבים
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה מאוכזבים מאד מההפסד אמש (שני) לעירוני קריית שמונה 2:1 שצמצמם את הפער בפסגה לשתי נקודות בלבד מהשנייה הפועל באר שבע ושמונה ממכבי תל אביב שיכולה לראות את עצמה בסיטואציה מסוימת חוזרת למאבק על התואר. המאזן של חיפה בארבעת משחקי הליגה האחרונים מצביע על כך שהקבוצה זכתה בחמש נקודות בלבד מתוך 12 אפשרויות.
אתמול, בפעם השנייה ברציפות באותו מגרש ומול אותה יריבה כמו בשלהי העונה הקודמת, אז המשחק הסתיים ב-1:1, חניכיו של ברק בכר לא ממש הגיעו ונחלו הפעם הפסד ובצדק. התחושה הכללית הייתה שק”ש רצתה יותר בזמן שבחיפה היו יותר מדי שחקני מפתח מתחת לרמתם הרגילה. זה התחיל בג’וש כהן ובצמד הבלמים בוגדאן פלאניץ’ ועופרי ארד שהוחלף במחצית, נמשך בחוסה רודריגס שלא הסתדר הפעם באגף שמאל ויצר לא מעט חורים בצד שלו והסתיים בשחקנים דוגמת נטע לביא שאיבד כדור מכריע בדרך לשער השני שקבוצתו ספגה.
גם דולב חזיזה התקשה לחזור לעצמו והיה מאד לא מדויק במסירה האחרונה: “מה שאפיין אותנו אתמול היה חוסר השקט מול יריבה אגרסיבית במגרש רע. אנחנו חייבים לחזור לבסיס שלנו בהגנה ושכל שחקן ישחק בעמדה שלו בלי יותר מדי שינויים, בדיוק כמו ששיחקנו בלא מעט משחקים העונה והוכחנו שבעמידה טובה ניתן שלא לספוג שערים. אתמול כמו שבכר ציין, היינו רכים מדי וספגנו בקלות שאינה מאפיינת אותנו. נצטרך להתעשת ולתקן את הטעויות”, אמרו בחיפה.
2 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
(עמרי שטיין)
לקראת הפועל תל אביב בשבוע הבא, אמורים לחזור לרוטציה סאן מנחם וצ’ירון שרי, כאשר לא מהנמנע שהשניים יפתחו יחד עם שון גולדברג בהרכב. מוחמד אבו פאני שייעדר מהדרבי בגלל צהובים היה הפעם פחות דומיננטי ונראה היה שכל הקישור היה רחוק מלהרשים, כשהיו מרחקים גדולים בין החוליות במגרש. עומר אצילי כבש שער 18 העונה בליגה וממשיך לדהור לעבר טבלת מלך השערים. מי שמתקשה כרגע לממש את הפוטנציאל שלו הוא מאוויס צ’יבוטה שנכנס הפעם כמחליף ולא תרם למשחק ההתקפה.
חגיגות מחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים