4 צפייה בגלריה
שחקן מצטיין פנטזי
שחקן מצטיין פנטזי
שחקן מצטיין פנטזי
(גרפיקה: ניסים ימין)
המנג’רים של LaLiga Fantasy ONE – ליגת החלומות הרשמית של הליגה הטובה בעולם, יודעים שכדי לצבור כמה שיותר נקודות לא מספיק שהשחקנים שלהם רק יכבשו או יבשלו. כדי לנפק כמות נקודות גבוהה צריך לבחור בשחקנים שיוכלו לתת את האקסטרה מעבר לפעולה האחרונה, כאלו שחולשים על כל דף הסטטיסטיקה וככה מייצרים יותר נקודות באופן קבוע.
זה בדיוק מה שעשה הפעם מצטיין המחזור ה-24 בליגה הספרדית – מיקל אויארסבאל. נכון, הקפטן של ריאל סוסיאדד כבש בפנדל וגם בישל ב-0:2 על גרנאדה, אבל הוא גם הוסיף למנג’רים שלו כמות נקודות מכובדת מאוד, בעזרת קריטריונים נוספים בעמודת הניקוד בפנטזי (אותם כמובן נפרט בהמשך).
משחקי הליגה הספרדית משודרים בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
להורדת האפליקציה באייפון לחץ כאן
להורדה האפליקציה באנדרואיד לחץ כאן
אז כמו בסיומו של כל מחזור בליגה הטובה בעולם, הגיע הזמן לסיכומים: נגלה לכם מי הם ה-10 שהצטרפו אל הבאסקי בהרכב של המחזור בלה ליגה פנטזי? מי הם 11 השחקנים המשתלמים ששובצו בהרכב הרווחי? וגם: הטבלה המעודכנת של ליגת השדרים והפרשנים של לה ליגה פנטזי בערוץ ONE.
ניצחון חשוב לסוסיאדד, 0:2 על גרנאדה

מצטיין המחזור: מיקל אויארסבאל – 19 נקודות

הקפטן של סוסיאדד מיצב לעצמו מעמד של אחד משחקני הפנטזי המשתלמים בעונה שעברה, אך בתקופה האחרונה הוא גמגם מעט עם כמה הופעות פושרות, שהורידו את ממוצע הנקודות שלו. המשחק הנוכחי מול גרנאדה הזכיר את אותו ספק נקודות מהעונה שעברה, ולמעשה היה הטוב ביותר שלו ב-2021/2022, עם 19 נקודות שהתחלקו בצורה הבאה: ארבע נקודות על הפנדל המוצלח, שלוש על הבישול, שתיים על שני בישולים שלא נוצלו, שתיים על ארבע הכנסות כדור לרחבה, נקודה נוספת על שני דריבלים מוצלחים ועוד אחת על חמישה חילוצי כדור. בנוסף צבר אויארסבאל שתי נקודות על 84 הדקות ששיחק ועוד שלוש נקודות בונוס. הופעה שלמה במונחי פנטזי.
4 צפייה בגלריה
מיקל אויארסבאל ומרטין סובימנדי חוגגים
מיקל אויארסבאל ומרטין סובימנדי חוגגים
מיקל אויארסבאל ומרטין סובימנדי חוגגים
(רויטרס)

נבחרת המחזור: 148 נקודות

יחד עם הקפטן שלה, סוסיאדד שלחה נציג נוסף ל-11 מצטייני המחזור, אייהן מוניוס עם 10 נקודות. את החוליה ההגנתית לצידו השלימו אדגר גונסאלס מבטיס (11 נקודות), צ’וסט מקאדיס (10) ובשער חרונימו רולי מוויאריאל (12). במרכז השדה אפשר למצוא שני נציגים של העיר סביליה: וויליאם קרבאליו מבטיס (14) ופאפו גומס מסביליה (14). יון מונקאיולה מאוססונה (14) וסרג’י דארדר מאספניול השלימו את חוליית הקישור. ומי ניצבו לצד אויארסבאל בחלק הקדמי? נביל פקיר כנציג השלישי של בטיס (18) ואנחל קוראה מאתלטיקו מדריד (13).

הנבחרת המשתלמת: 97 נקודות

שני השחקנים היחידים שרשמו דאבל נוכחות בנבחרות המחזור הם שחקני ההגנה, צ’וסט ומוניוס. שוער ולנסיה, גיורגי מאמארדשווילי, צבר רק ארבע נקודות אבל זה הספיק לו במקרה הזה כדי להיכנס לבין הקורות, כשלפניו השלימו את חוליית העורף אקאפו מקאדיס (8), חואן קרוס מאוססונה (8) ונסטור אראוחו מסלטה ויגו (8). אל הקישור נכנסו מאמדו לום מאלאבס עם הופעה מרשימה של 11 נקודות, דרקו ברשנאץ מאוססונה (10), סמואל צ’וקוואזה מוויאיריאל (9) וסלבה סביליה ממיורקה (8) בפעם השנייה ברציפות. בחוד שחקן אחד, דני גומס מלבאנטה (11).

ליגת השדרים והפרשנים של ערוץ ONE

4 צפייה בגלריה
ליגת השדרים והפרשנים
ליגת השדרים והפרשנים
ליגת השדרים והפרשנים
(מערכת ONE)
4 צפייה בגלריה
ליגת השדרים והפרשנים
ליגת השדרים והפרשנים
ליגת השדרים והפרשנים
(מערכת ONE)