1 צפייה בגלריה
ז'ול קונדה חוגג עם דייגו קרלוס
ז'ול קונדה חוגג עם דייגו קרלוס
ז'ול קונדה חוגג עם דייגו קרלוס
(רויטרס)
סביליה מציגה כדורגל נהדר העונה בליגה הספרדית ולמרות שריאל מדריד מוליכה את הטבלה, האנדלוסים ממש לא אמרו נואש ומתכוונים להיאבק עם הבלאנקוס על תואר האליפות עד הרגע האחרון. יחד עם זאת, יכול להיות שכבר מעכשיו הקבוצה של ז’ולן לופטגי תצטרך למצוא חלופות לכוכבים שלה אם תרצה להוות פקטור על התואר גם בעונה הבאה, כאשר ב’מארקה’ דווח על כך ששני הבלמים הבכירים שלה, ז’ול קונדה ודייגו קרלוס, יעזבו בקיץ.
מי שאמורה לקלוט את קונדה היא צ’לסי שסימנה את הצרפתי כמטרה מספר אחת שלה לחיזוק ההגנה בקיץ שעבר, אך לא הצליחה בסופו של דבר להנחיתו. יחד עם זאת, הפעם הבלוז לא יהיו מוכנים לוותר ומתכוונים לסיים את הסאגה ולצרף את הבלם המוכשר. בנוסף, העובדה שאנטוניו רודיגר מסיים חוזה בשורות אלופת אירופה בקיץ וככל הנראה לא ימשיך, מחזקת את סיכוייו של קונדה להצטרף לקבוצה של תומאס טוכל שתלך עליו בכל הכוח.
בכל הנוגע לקרלוס, הברזילאי גורר עניין לגביו מניוקאסל עוד מהחורף האחרון. אז, הקבוצה האנגלית שנרכשה לאחרונה על ידי הנסיכות הסעודית הציעה עליו 50 מיליון אירו אך נענתה בשלילה על ידי סביליה, שהבינה שהיא חייבת את קרלוס על מנת להיאבק עם ריאל על האליפות. למרות זאת, האנדלוסים יתקשו לעמוד פעם נוספת בפני ההצעות הנדיבות של המגפייז שיחדשו עמם את הקשר בקיץ.
5 השערים היפים במחזור ה-24 בספרד