1 צפייה בגלריה
אנדריק
אנדריק
אנדריק
(אינסטגרם)
המשחק המסקרן בין פאריס סן ז'רמן לריאל מדריד אולי יפגיש את קיליאן אמבפה עם קבוצתו הבאה, אבל המפגש הזה הפך גם לכלי במאבק על כישרון העל הברזילאי, אנדריק. הערב (שלישי, 22:00) הוא יהיה בפארק דה פרנס אחרי שהוזמן ליציע הכבוד על ידי המועדון הפריזאי שמעוניין בשירותיו, כמו רבים אחרים.
חלוץ פלמייראס רק בן 15, אבל כבר תקופה שהוא מככב בפנקסים של הסקאוטים ברחבי היבשת. ריאל עצמה, ברצלונה וגם פ.ס.ז' הוזכרו כמי שמתעניינו באנדריק, שנמצא בימים אלה בחופשה באירופה עם משפחתו. הוא כבר ביקר במדריד ועכשיו נמצא בפאריס, ביקר לאחרונה בדיסנילנד והיום יראה כבר את קרב הענקיות בשמינית גמר ליגת האלופות.
"אני אוהב מאוד את ריאל מדריד, מעריץ גדול של ויניסיוס ג’וניור ומודה לו על החולצה שהוא נתן לי", אמר אנדריק בראיון ל'מארקה' בתחילת החודש, "יש לי תכונות דומות לשל קיליאן אמבפה ואני מזדהה איתו מאוד. קראתי על ההיסטוריה של ריאל ואני רוצה שהיא תזכה בליגת האלופות. המודל לחיקוי שלי הוא כריסטיאנו רונאלדו, הוא פנומן ואני רוצה ללכת בעקבותיו".
10 השערים היפים ביותר של בקהאם בספרד
לא בטוח אם אנדריק יחתום בפ.ס.ז' או בריאל בקרוב, אבל אולי ניימאר יכול לספר לו דבר או שניים. הכוכב שרק החלים לאחרונה מפציעה ונכלל בסגל, ביקר אצל הבלאנקוס שרצו להחתימו עוד כשהיה בן 14. הוא אפילו התאמן עם הקבוצה הבוגרת, אבל לבסוף החליט להישאר בברזיל ועשה את המעבר לאירופה בשלב מאוחר יותר כשחתם דווקא בבארסה.