1 צפייה בגלריה
החשודים ג'רמי אטלן ומילאד חמזה
החשודים ג'רמי אטלן ומילאד חמזה
החשודים ג'רמי אטלן ומילאד חמזה
(חגי מיכאלי)
הפחתת שתי נקודות וקנס בגובה 50 אלף שקלים בפועל – זה העונש של אדומים אשדוד בעקבות תקיפתו של מאמן הפועל ראשון לציון, איסמעיל עאמר. בנוסף לכך, בכל מקרה של הרשעה חוזרת בעבירת אלימות בנסיבות מחמירות – בין של קהל ובין של בעל תפקיד – תופסק פעילות הקבוצה עד תום העונה הנוכחית.
"הענישה הושפעה גם מהיותו של האירוע האלים חלק מגל של אירועי אלימות הפושה בכדורגל הישראלי לאחרונה ורצונו של ביה"ד לעשות כל שניתן למיגור התופעה, לרבות החמרה בענישה", נכתב בהחלטה של הדיינים, "האלימות בכדורגל הישראלי פשתה בכל מקום כאש בשדה קוצים ורף האלימות המכוערת והמסוכנת הולך ועולה ובסופו של יום יכול ויביא לקורבנות בנפש.
"אם בעבר היו אותם מעשי אלימות נחלתו העיקרית של קהל האוהדים, הרי שהשנה, עם התגברותה של האלימות במגרשי הכדורגל, הרי שהיא הפכה אף לנחלתם של בעלי תפקיד ושחקנים, התוקפים זה את זה ללא כל אבחנה ואף תוקפים צוותי שיפוט, אם במעשים ואם במילים, בכל הליגות, כולל בליגות המקצועניות".
איסמעיל עאמר מותקף על ידי אנשי א.ס אשדוד
כזכור, אירוע התקיפה התרחש ב-21 בינואר, אז נפרדו אשדוד והפועל ראשל"צ ב-1:1. בסיום עאמר הוכה במדרגות בדרך לחדרי ההלבשה על ידי בכירים בקבוצה הדרומית, שהתבררו לאחר מכן כג'רמי אטלן ומילאד חמזה. הוגש נגדם כתב אישום, הם הורחקו לחודשיים ובתחילת החודש אטלן אף עזב את אשדוד.
כפועל יוצא מכך, כמובן שגם אשדוד עמדה לדין ונענשה בחומרה על המעשים של מי שהיו בעת המעשה בעלי תפקיד במועדון. אחרי הפחתת הנקודות, הקבוצה הדרומית תישאר במקום השישי בליגה הלאומית כשבמאזנה 33 נקודות, חמש פחות מבני ריינה שבמקום השני, המוביל לליגת העל.