1 צפייה בגלריה
אובי טופין במהלך תחרות ההטבעות
אובי טופין במהלך תחרות ההטבעות
אובי טופין במהלך תחרות ההטבעות
(רויטרס)
בשנים עברו תחרות ההטבעות הייתה ההיילייט של האולסטאר. הדבר הכי גדול שיש ל-NBA להציע בסוף השבוע החגיגי חוץ מהמשחק עצמו. אבל הפעם? קצת פחות. עם שבעה הטבעות מוצלחות בלבד מתוך 25 ניסיונות בסיבוב הראשון (!), כמעט כלום כבר לא יכול היה להציל את התחרות והיא אכן חטפה מכל כיוון. אובי טופין מניו יורק ניקס זכה, אבל את הפוקוס גנבו הביקורות הרבות שספגו המשתתפים.
"אני הייתי יכול לזכות בתחרות ההטבעות הערב", צייץ פול פירס והוא ממש לא היה היחיד שביקר. "התחרות הזו - אני אתן לה ציון 6", אמר דוויין ווייד עוד בשידור וקני סמית' הוסיף: "אפילו ללברון ג'יימס יש ערב חלש".
פרשן אחר, ביל סימונס, צייץ: "בואו פשוט לא נדבר שוב על תחרות ההטבעות הזו, היא לא התרחשה". אבל היו כאלה שלא היו יכולים לעצור את עצמם לנוכח מה שראו, דונובן מיצ'ל למשל. "תביאו את ג'ה מוראנט בשנה הבאה", הוא צייץ וגם הזכיר את תחרות ההטבעות מ-2016: "זאק לבין וארון גורדון הציבו רף גבוה מדי".
בונז היילנד מדנבר צייץ אף הוא והתבדח: "אין מצב שהם התאמנו על ההטבעות האלה". קנדריק פרקינס הוסיף: "ג'ה מוראנט, אנחנו צריכים אותך בשנה הבאה בתחרות ההטבעות, תנו לאנשים מה שהם רוצים". טיילור טוולמן מ-ESPN הוסיף את מה שחשבו בערך כולם, לצערה של הליגה: "תחרות ההטבעות הגרועה בהיסטוריה, נקודה".