2 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון
(חגי מיכאלי)
"עשינו עבודה טובה" אמרו בהפועל חולון לאחר הניצחון 74:81 אמש (שבת) על הפועל גלבוע/גליל בגן נר במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל. בחולוניה יצאו לפגרה מחויכים, כשמשחקה הבא של הקבוצה יהיה מול הפועל חיפה ב-5 במרץ, ולאחר מכן תשחק קבוצתו של גיא גודס פעמיים מול גלאטסראיי הטורקית במסגרת ליגת האלופות של פיב"א.
בבוקר שלמחרת הניצחון, עידן אלבר ביקש הבוקר לעזוב את הקבוצה ובמועדון הוחלט שלא לעמוד בדרכו ונענו לבקשה בחיוב. “אנו מודים לעידן ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו המקצועית ובכלל”, מסרה חולון.
גודס מוביל את חולונייה לניצחון בגן נר
בחזרה למשחק. "לא רצינו להסתבך בטבלה", אמרו במועדון, בטח כשבין מקומות 3-7 מפריד ניצחון אחד בלבד. הסגולים-צהובים היו מרוצים מהמאמץ הקבוצתי בריבאונד ודיברו בעיקר על ההגנה ברבע הראשון, שהובילה את הפועל גלבוע/גליל לשבעה איבודי כדור.
הסיבה לרישום של גבוה אחד (מייקל קייזר) לא הייתה מקרית כי אם חלק מהפקת לקחים ממשחק חצי גמר גביע המדינה. הסגולים החליטו לרשום גם את אדם סמית' כדי שיוכלו לשחק עם מוביל כדור שלישי וחשוב מכך, על מנת להוריד לחץ מג'ו רגלנד. היידן דלטון, שלא עמד לרשות הקבוצה לאחר שנפצע בקרסול, יעבור היום בדיקה בכדי לאמוד את חומרתה של הפציעה ולוודא שאין נזק לרצועות הקרסול.
בחולון סימנו לעצמם שתי מטרות. הראשונה הייתה להגביל את מייקל בריסקר שקולע באחוזים גבוהים במשחקי הבית ואת סשה קילייה ג'ונס. המטרות כמובן הושגו ובמועדון היו שבעי רצון גם מכך שידעו להכיל את ניסיון הקאמבק של גלבוע בדקות הסיום.
2 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(לילך וויס)
מבחינה התקפית, חולוניה הגיעה לציון דרך מסוים עם ערב טוב מאוד של רפי מנקו, טיירוס מגי ומייקל קייזר, אך כריס ג'ונסון פשוט גנב את ההצגה. “כריס היה בכל מקום”, אמרו על הפורוורד שראה דקות גם בעמדה מספר חמש וסיים עם 24 נקודות, שמונה ריבאונדים (חמישה בהתקפה), ש חטיפות ושלושה אסיסטים בדרך למדד יעילות של 35.