4 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב מתכוננת לקראת אחד המפגשים הכי קריטיים ובאותה נשימה גם מרגשים שלה העונה. לאחר ה-1:0 לפ.ס.וו איינדהובן והאקס ערן זהבי בהולנד, הצהובים עורכים בשעה זו מסיבת עיתונאים לקראת מפגש הגומלין שייערך מחר (חמישי, 19:45) באצטדיון בלומפילד. המסע”ת הועברה בשידור חי באתר ONE.
מאמן מכבי תל אביב, מלאדן קרסטאיץ’, אמר לקראת ההתמודדות: “ההפסד 1:0 במשחק הראשון זה תוצאה טובה עבורנו ואני חושב שיש לנו סיכוי טוב מול הקהל שלנו. יש לנו זכות לשחק מול 30,000 אוהדים. כמובן שיהיה משחק מאוד קשה ואנחנו צריכים להיות מרוכזים מאוד מול יריבה קשה. נעשה הכל כדי לא לשים לחץ על השחקנים כי הם יהיו בהתרגשות גדולה מול הקהל הגדול שיהיה. אנחנו צריכים להיות רגועים כדי להוות יריב מול פ.ס.וו”.
קרסטאיץ' וקובאס לקראת המשחק מול פ.ס.וו
המאמן הסרבי דיבר גם על ההכנות למשחק: “היו לנו ארבעה – חמישה ימים לנתח ולהתכונן לקראת המשחק וכמובן שעבדנו על הדברים הפחות טובים והיותר טובים של פ.ס.וו. הראנו בווידאו לשחקנים מה יכול לעזור לנו על המגרש כדי לנצח”.
4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב באימון
שחקני מכבי תל אביב באימון
שחקני מכבי תל אביב באימון
(חגי מיכאלי)
קרסטאיץ’ נשאל על ההצעה שקיבל מקבוצה רוסית: “אם להיות כנה שמעתי על זה מהסוכן שלי, אבל אני מתעסק רק במשחק שלנו נגד פ.ס.וו. אני מרוכז אך ורק בקבוצה שלי, מה יהיה בעתיד, נראה”.
הסרבי התייחס גם לסיטואציה של אייל גולסה, שממעט לקבל דקות משחק: “שהגעתי למועדון היה לנו הרבה בעיות. ב-30 ימים הראשונים היה לנו בכל רגע נכון חמישה שחקנים שנעדרו, אז מספר שחקנים שהיו בריאים ניצלו את הזדמנות, סיפקו משחקים טובים ותפסו את המקום שלהם בהרכב. אנחנו מכירים את השחקנים שלנו ואת האיכויות שלהם ואנחנו יודעים מה הם יכולים לתת לנו. כמובן שגולסה ושמיר יכולים לשחק ביחד”.
4 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(רדאד ג'בארה)
ברנדלי קוואס, דיבר גם כן לקראת ההתמודדות: “זה לא משחק מרגש יותר מידי. זה נחמד לשחק נגד קבוצה מהולנד אבל לא יותר מזה. אני לא יודע אם אני אפתח, רק מחר באימון אני אדע אם אני פותח. אני מרגיש שהקבוצה שלנו מוכנה למשחק ומגיע מאוד רעבה לקראת ההתמודדות”.
ההולנדי דיבר גם ההבדל בין הכושר הטוב מתחילת העונה לכושר הנוכחי שלו: “לא השתנו הרבה דברים. כמו שהמאמן אמר לפני, לפעמים שחקנים מקבלים הזדמנויות ומנצלים אותם וככה היה. אני אעשה את הכי טוב שלי שאני אקבל הזדמנות, כדי להרוויח את המקום שלי. אני שמח ומרגיש טוב פה. אני צריך להילחם על המקום שלי ולהוכיח למאמן שמגיע לי יותר דקות משחק”.
4 צפייה בגלריה
ברנדלי קוואס
ברנדלי קוואס
ברנדלי קוואס
(רדאד ג'בארה)
ההולנדי הוסיף על הירידה ביכולת: “היו לי כמה משחקים טובים ואז נפצעתי. יש לנו סגל טוב ואם אתה בחוץ אז לא תקבל בחזרה את המקום שלך. יש שחקנים פה שלוקחים את הזדמנויות שלהם ואני עכשיו צריך לעבוד קשה בשביל לקבל בחזרה את המקום שלי, ככה זה כדורגל”.
קוואס נשאל גם על פוסטים אותם פרסם ברשתות החברתיות וספק העבירו ביקורת כלפי מאמנו: “אני לא חי רק בשביל כדורגל. יש לי את המשפחה שלי ויש לי את החיים שלי, אני בן 29 ואם יש לי בעיה עם מישהו, אני אבוא ואגיד לו את זה בפנים ולא דרך האינטרנט או אינסטגרם. כמובן שלא העברתי מסר עבור מישהו, אני מספיק בוגר בשביל לבוא ולהגיד”.